le chemin du soleil
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Niet goed gelezen waarschijnlijkfunky wrote:parkoer word aangepast door de sneeuwval, op sommige plekken tot 2meter
Het parkoers wordt net NIET aangepast omdat ze geen toelating kregen om over de weg te rijden. Ze raden aan om aangepast schoeisel te voorzien, want er moet meermaals lang door de sneeuw gestapt worden
Voor wie er nog nooit geweest is ; zorg voor een warme slaapzak en dikke slaapmat voor de nacht in Lus. Daar was het bij mooi weer anders al altijd ijskoud 's nachts ; wa gaat dat nu geven ?
veel succes! tgv gewijzigde werkomstandigheden mijn ticket moeten verkopenBiestie1 wrote:Niet goed gelezen waarschijnlijkfunky wrote:parkoer word aangepast door de sneeuwval, op sommige plekken tot 2meter![]()
Het parkoers wordt net NIET aangepast omdat ze geen toelating kregen om over de weg te rijden. Ze raden aan om aangepast schoeisel te voorzien, want er moet meermaals lang door de sneeuw gestapt worden![]()
Voor wie er nog nooit geweest is ; zorg voor een warme slaapzak en dikke slaapmat voor de nacht in Lus. Daar was het bij mooi weer anders al altijd ijskoud 's nachts ; wa gaat dat nu geven ?
Wij gaan niet.
Het moet plezant blijven en bij dit weer is er voor mij echt niks plezant aan.
Zondag in Hobscheidt 3 uur in de regen gereden en dan rillend van de kou terug naar de finish gereden. Kan er gewoon nie tegen. Als je dat weerbericht voor ginds ziet ... pfff
Ik ben die "opwarming van de aarde" serieus beu aan het worden ! Waarschijnlijk hebben we met z'n allen teveel ecologische maatregelen genomen met onze zuinige auto's, spaarlampen en andere zonnepanelen-brol ... het is ondertussen volgens mij terug aan het afkoelen, misschien moeten we terug beginnen vervuilen
Het moet plezant blijven en bij dit weer is er voor mij echt niks plezant aan.
Zondag in Hobscheidt 3 uur in de regen gereden en dan rillend van de kou terug naar de finish gereden. Kan er gewoon nie tegen. Als je dat weerbericht voor ginds ziet ... pfff
Ik ben die "opwarming van de aarde" serieus beu aan het worden ! Waarschijnlijk hebben we met z'n allen teveel ecologische maatregelen genomen met onze zuinige auto's, spaarlampen en andere zonnepanelen-brol ... het is ondertussen volgens mij terug aan het afkoelen, misschien moeten we terug beginnen vervuilen