4UMbikers LIMBURG.

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Graag wil ik iedereen bedanken voor de massale aanwezigheid op deze eigen toertocht, waardoor ik een opgelucht en blij gevoel bespeur over de goede afloop, op een enkel klein detail na dat door onze jarenlange ervaring in het mtb-en succesvol opgelost geraakt is.
Blij ook dat het contact door deze rit met enkele "oude" vrienden opgewaardeerd werd , en het contact met nieuwe jonge bikers hoopvol gestart is voor misschien wel heel lange bikejaren. We zijn tenslotte allemaal "MIDDEN LIMBURGERS", of niet. =D> =D> =D> :lol:
Dat er niemand heeft gezeurd over koude douches en andere ongemakken was een eikel pluspunt. :lol: :lol:
Bij een opkomst die bijna perfect optimaal was, en er enkel 2 bikers niet opgedaagd zijn (Neobiker,spookvanhetbos die zich vooraf had afgemeld) zie ik het wel zitten, en velen van de deelnemers met mij, om in de nabije toekomst een herhaling te organiseren, maar dan met de mijnterrils Win + Wat erbij, en met een halte of stop ergens in het midden van de tocht.
Streefdatum ergens 31 Jan. of 07 Feb. Iedereen zal er bij wijze van een poll bij betrokken worden.

Ondertussen blijven we mekaar ontmoeten via de wekelijkse TT's, waar hier ook afspraken gemaakt worden om samen te biken. Hou dus deze topic dus in de gaten als je hiervoor geinteresseerd bent.
Hou het biken in Midden Limburg in de belangstelling, en engageer je om nieuwe bikers te leren kennen.!!!

Zondag 28 Dec. afspraak in Gruitrode om 09h30 aan de inschrijving, of iets laten weten om samen vanuit Genk te vertrekken en vervoersafspraken te maken.

Deelnemers Gruitrode:

01 Lucien
02 Liberodger
03 ...............?

Nog iemand gelieve dan je naam bij te schrijven (namen kopieren, nieuw antwoord, plakken, en je naam er bij schrijven).
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Liberodger wrote:Graag wil ik iedereen bedanken voor de massale aanwezigheid op deze eigen toertocht, waardoor ik een opgelucht en blij gevoel bespeur over de goede afloop, op een enkel klein detail na dat door onze jarenlange ervaring in het mtb-en succesvol opgelost geraakt is.
Blij ook dat het contact door deze rit met enkele "oude" vrienden opgewaardeerd werd , en het contact met nieuwe jonge bikers hoopvol gestart is voor misschien wel heel lange bikejaren. We zijn tenslotte allemaal "MIDDEN LIMBURGERS", of niet. =D> =D> =D> :lol:
Dat er niemand heeft gezeurd over koude douches en andere ongemakken was een eikel pluspunt. :lol: :lol:
Bij een opkomst die bijna perfect optimaal was, en er enkel 2 bikers niet opgedaagd zijn (Neobiker,spookvanhetbos die zich vooraf had afgemeld) zie ik het wel zitten, en velen van de deelnemers met mij, om in de nabije toekomst een herhaling te organiseren, maar dan met de mijnterrils Win + Wat erbij, en met een halte of stop ergens in het midden van de tocht.
Streefdatum ergens 31 Jan. of 07 Feb. Iedereen zal er bij wijze van een poll bij betrokken worden.

Ondertussen blijven we mekaar ontmoeten via de wekelijkse TT's, waar hier ook afspraken gemaakt worden om samen te biken. Hou dus deze topic dus in de gaten als je hiervoor geinteresseerd bent.
Hou het biken in Midden Limburg in de belangstelling, en engageer je om nieuwe bikers te leren kennen.!!!

Zondag 28 Dec. afspraak in Gruitrode om 09h30 aan de inschrijving, of iets laten weten om samen vanuit Genk te vertrekken en vervoersafspraken te maken.

Deelnemers Gruitrode:

01 Lucien
02 Liberodger
03 ...............?

Nog iemand gelieve dan je naam bij te schrijven (namen kopieren, nieuw antwoord, plakken, en je naam er bij schrijven).
Dat is wel één en dezelfde persoon.
Jeffry
Mountainbiker

Post by Jeffry »

Roger,

Het was een mooie tocht 8) en goed organiseert.
Nero je heb mooie verslag gemaakt =D> veel kunnen we niet zeggen.
En algemeen het was fijn om met de groep kennis te maken. :lol:
En zeker nog eens over te doen in 2009.

Prettige feestdagen nog en Happy new year 2009 :lol:

Grt, Jeffry
plonsita
Mountainbiker

Post by plonsita »

Tien na twee ?

een doordenkertje...
LX
Mountainbiker

Post by LX »

Ja Roger ... mercie voor t initiatief.
ik heb me prima geammuseerd. Als ge da ritje organiseerd langs de mijnterillen ben ik zeker weer van de patij!
... en het was tof om zo veel man van t forum eens in levende lijve te zien

Roger for president :lol:
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

BASSMAN wrote:
Liberodger wrote:Graag wil ik iedereen bedanken voor de massale aanwezigheid op deze eigen toertocht, waardoor ik een opgelucht en blij gevoel bespeur over de goede afloop, op een enkel klein detail na dat door onze jarenlange ervaring in het mtb-en succesvol opgelost geraakt is.

Deelnemers Gruitrode:

01 Lucien
02 Liberodger
03 ...............?

Dat is wel één en dezelfde persoon.
Ahwel ja dat klopt. Ik zeg toch dat er 2 bikers niet gekomen zijn, en dat één iemand (Neobiker,spook....enz.) zich verontschuldigd heeft. Lijkt me niks mis mee!
Het zou al erg genoeg zijn moest Neobiker bestaan uit 2 personen, liever niet!! :lol:

@Plonsita : U doordenkertje is voor mij een tot nu toe onoplosbaar raadsel, en voor de anderen waarschijnlijk ook.

Nog een prettig en vrolijk uiteinde voor iedereen. :drunk: :wink:
Kameel^
Mountainbiker

Post by Kameel^ »

plonsita wrote:Tien na twee ?

een doordenkertje...
:-D

voor mij geen raadsel Liberodger.
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Kameel^ wrote:

een doordenkertje...
:-D

voor mij geen raadsel Liberodger.
Zitten jullie dan niet in de verkeerde topic?????
Anders word het dan wel heel raaaaaar!
Chucky
Mountainbiker
Location: Granville CMX Carbon, Ridley 29",Olympia CSL-X2 27.5"

Post by Chucky »

een doordenkertje...
En dan maar klagen over de afspuitstand op de TT van Helchteren terwijl
alle materiaal zelf voor handen is :lol:
rozi
Mountainbiker

Post by rozi »