Graag wat praktische informatie:
- Hoe laat worden de deelnemers in Halle verwacht?
- Waar halen we de rugnummers af?
- Starten de solo's en ploegen samen of......?
- Zijn de solo's herkenbaar (andere kleur van rugnummer ?)
...............
6uren van Halle Zoersel
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Vanaf 13h kan je je startpakket komen afhalenpbp wrote:Graag wat praktische informatie:
- Hoe laat worden de deelnemers in Halle verwacht?
- Waar halen we de rugnummers af?
- Starten de solo's en ploegen samen of......?
- Zijn de solo's herkenbaar (andere kleur van rugnummer ?)
...............
- Rugnummer zit bij in het startpakket + transponder
- solo's en ploegen starten samen
- solo's hebben idd een andere kleur van rugnummer
** BELANGRIJK** De hokken in de wisselzone zijn dit jaar NIET genummerd (hok nr komt dus niet overeen met het startnummer) op deze manier geven wij de mensen die met meerdere ploegen komen de kans om naast elkaar te komen staan in de wisselzone.
We rekenen wel op jullie sportiviteit om dit een beetje ordelijk te laten verlopen ! Moest hier "zever" van komen staan we dit in de toekomst niet meer toe
Op tijd komen is dus de boodschap !!!
In de wisselzone is het TEN STRENGSTE VERBODEN bezoekers (niet deelnemers) te ontvangen hier wordt zeer streng op gecontroleerd !!
Grtz Plaske
-
Padcleaner
- Mountainbiker
Post by Padcleaner »
Is het transponder systeem het zelfde als vorig jaar, met dezelfde bevestigingsmethode?
Ik heb al eens een paar toerkes komen testen, kan het zijn dat er nog een boom over 'tpad ligt? Wordt deze verwijderd of wordt dit een kunstmatige hindernis?
Verder wil nog eens zeggen dat wij ons vorig jaar prima geamuseerd hebben! Chapeau voor de organisatie !!
Ik heb al eens een paar toerkes komen testen, kan het zijn dat er nog een boom over 'tpad ligt? Wordt deze verwijderd of wordt dit een kunstmatige hindernis?
Verder wil nog eens zeggen dat wij ons vorig jaar prima geamuseerd hebben! Chapeau voor de organisatie !!
parcours
Zaterdag morgend (7 Februari) worden alle "hindernissen" verwijderd, dit eerder doen heeft geen zin daar er nog heel de week "mountainbike liefhebbende wandelaars"
het niet kunnen laten om deze "obstakels" in jullie weg te leggen
Heb persoonlijk daarstraks het parcours te voet afgelegd (mijne c***dale uitgeleend voor de 6h) en redelijk wat testers tegengekomen
Parcours ligt hard en snel, dat laagje sneeuw dat we voor morgen verwachten kan voor een "top" laagje slijk zorgen volgende week zaterdag
... we zullen wel zien !
De slogan van survivaltrophy is : enjoy the suffering en da is voor iedereen 't zelfde
Grtz plaske[/i]
Heb persoonlijk daarstraks het parcours te voet afgelegd (mijne c***dale uitgeleend voor de 6h) en redelijk wat testers tegengekomen
Parcours ligt hard en snel, dat laagje sneeuw dat we voor morgen verwachten kan voor een "top" laagje slijk zorgen volgende week zaterdag
De slogan van survivaltrophy is : enjoy the suffering en da is voor iedereen 't zelfde
Grtz plaske[/i]
- franske323
- Mountainbiker
6u
Het deed een beetje zéér, met men krukken toekijken. Terwijl ik zooo graag had meegereden om men eerste plaats bij solo's te verdedigen!
In elk geval der is weer serieus gevlamd en ik had de indruk dat het parkoer er wel zwaarder bijlag dan vorige editie...
Het deelnemersveld wordt ook alle jaren sterker
Proficiat aan alle deelnemers! En weeral een goede organisatie me dunkt
Frigorist
In elk geval der is weer serieus gevlamd en ik had de indruk dat het parkoer er wel zwaarder bijlag dan vorige editie...
Het deelnemersveld wordt ook alle jaren sterker
Proficiat aan alle deelnemers! En weeral een goede organisatie me dunkt
Frigorist
- franske323
- Mountainbiker