Wapiti BeachRace Bredene 9/11

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
yipman
Mountainbiker

Post by yipman »

snellebeentjes wrote:
rocco wrote:ik ga ook afkomen starten de 20km en de 45km ondereen ik kom voor de 45km met daginschrijving? wat is het juiste adres voor inschrijving krijgt ge da ook een parkeerkaart zoals in de panne?
Inschrijving en afhalen stuurnummers: sportcentrum “Ter Polder” in Bredene Spuikomlaan 21!

En nu gaan supporteren voor DE ploeg van Brugge! Wij zijn PRO Brugge! :lol: :lol:
aan iedereen succes morgen !!! Momenteel een schitterend beachrace weertje aan de kust .

Ploeg van't stad heeft het 'em weer gelapt :wink:
rocco
Mountainbiker

Post by rocco »

vanaf wanneer begint de tijd gaan te tellen is het met matten?
elji
Mountainbiker

Post by elji »

Volgende kan ook van belang zijn ivm hard of zacht zand:

Oostende zondag 9 november
Getijden

laagwater 3:48u
hoogwater 9:44u
laagwater 16:20u
hoogwater 22:13u
Scale
Kerstman

Post by Scale »

Na 1u42 terug over de matten gelopen.
964RS
Mountainbiker

Post by 964RS »

1.31 pffffff de volgende keer maar wat vroeger naar de start. Had veel goed te maken de eerste paar km's.

Heeft er iemand nog een nat pak gehaald hierow.... zag er nog iemand langs de golfbrekers rijden, hij dacht een stukje af te snijden en reed door een plas echter was deze iets dieper dan gepland volgens mij fiets zag je niet meer en hij kopje onder :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
blomsky
Mountainbiker

Post by blomsky »

Mijn eerste coast race uitgereden (met gewone noby nics!!) 2u rond. Wat een leuk parcours in Bredene!!
robin
Mountainbiker

Post by robin »

964RS wrote:1.31 pffffff de volgende keer maar wat vroeger naar de start. Had veel goed te maken de eerste paar km's.

Heeft er iemand nog een nat pak gehaald hierow.... zag er nog iemand langs de golfbrekers rijden, hij dacht een stukje af te snijden en reed door een plas echter was deze iets dieper dan gepland volgens mij fiets zag je niet meer en hij kopje onder :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ik heb allesinds ook die plas gezien van dichterbij 8)
svenson
Mountainbiker

Post by svenson »

ik heb hem er ook zien induiken en volledig zien ondergaan, heb maar snel voor den andere kant gekozen
964RS
Mountainbiker

Post by 964RS »

Hoop dat daar een fotograaf gestaan heb :-D :-D :-D (en dat er geen ernstige letsels bij voorgevallen zijn)
Julien_E
Mountainbiker

Post by Julien_E »

Mijn eerste strandrace als 200e ongeveer vertrokken denk ik, direct tot 40e gereden en dan in een groepje van 10 verzeild geraakt voor de 25e plaats. Die voorlaatste golfbreker (1 van de 2 steile) iets te snel genomen en gewoon van boven tot beneden en gelukkig nog net recht gebleven. Dan maar als laatste van t groepje binnengekomen als 35e. Wel tevreden voor de eerste keer. Ik denk als ik vanvoor had mogen vertrekken ik toch nog een plaats of 15 dichter had geweest. :-)

Ik zat de eerste ronde ook in die plas maar blijkbaar gelukkig niet te ver, ik kon er nog net doorrijden #-o .
Last edited by Julien_E on Sun 09 Nov 2008 22:09, edited 1 time in total.
Post Reply