02/11/2008 Langdorp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
1-pk
Mountainbiker

Post by 1-pk »

Vettige tocht !! :-)
Bikerkf
Mountainbiker

Post by Bikerkf »

Normaal ben ik niet de persoon om een mening te uiten over anderen, maar de mtbers van Heers deden gisteren toch wel wat overdreven. Ik ben even op hun site gaan kijken en daar staat het volgende:
"Er word steeds respect en voorrang getoond indien nodig ,aan de andere gebruikers (fietsers,joggers,wandelaars,paardrijders, enz.) van de parkoers. "
Misschien moeten ze dat zelf eens goed lezen!
Knnthh
Mountainbiker

Post by Knnthh »

Bikerkf wrote:Normaal ben ik niet de persoon om een mening te uiten over anderen, maar de mtbers van Heers deden gisteren toch wel wat overdreven. Ik ben even op hun site gaan kijken en daar staat het volgende:
"Er word steeds respect en voorrang getoond indien nodig ,aan de andere gebruikers (fietsers,joggers,wandelaars,paardrijders, enz.) van de parkoers. "
Misschien moeten ze dat zelf eens goed lezen!
Ze waren niet de enigste, heb me ook wel eens moeten weg trekken voor sommige Wilde apen die denken dat ze op een wedstrijd zitten ..
Bulls Eye
Mountainbiker

Post by Bulls Eye »

Ik heb me zondag geamuseerd, meer niet!!!! Ik was toch niet zo uitbundig over de organisatie en het parkoer!!! In de eerste plaats hebben we toch wel een beetje moeten zoeken door wegomleggingen. Nergens geen richtingaanwijzers te bespeuren. Geen parking voorzien terplaatse, 10 min in file gestaan op het parkoer vlak na het vertrek, zeer vettig en soms onberijdbaar terrein, zeer goede bevoorrading, slechte afspuitstand. Conclusie, een doordeweekse toch niet meer niet minder!
Hopen op beter weer volgende keer. :-? :-?
nr71
Mountainbiker

Post by nr71 »

Iedereen is het dus eens over het vettige. Wat zijn nu de beste banden voor dit soort parcoursen ?
husky
Mountainbiker

Post by husky »

De 60 km gedaan en voor mij een van de beste tochten tot nu toe.
Rij met nobby nick(1.8kg)vooraan en achteraan racing ralph(2.1kg) weeg 73 kg en ben alleen niet boven geraakt op de klim met de wortels en het losse zand bijna aan het einde. Onderweg overal vlot kunnen rijden ook naast de beek.
moddercrosser
Mountainbiker

Post by moddercrosser »

Bulls Eye wrote:Ik heb me zondag geamuseerd, meer niet!!!! Ik was toch niet zo uitbundig over de organisatie en het parkoer!!! In de eerste plaats hebben we toch wel een beetje moeten zoeken door wegomleggingen. Nergens geen richtingaanwijzers te bespeuren. Geen parking voorzien terplaatse, 10 min in file gestaan op het parkoer vlak na het vertrek, zeer vettig en soms onberijdbaar terrein, zeer goede bevoorrading, slechte afspuitstand. Conclusie, een doordeweekse toch niet meer niet minder!
Hopen op beter weer volgende keer. :-? :-?
Geen parking ? Zijstraten genoeg, of is 1km verder met de fiets rijden teveel?

10 min in file gestaan? Je kon ook rustig verderfietsen ipv te blijven staan!

Onberijdbaar? Je kan wss ni rijden dan. :-?

Hopen op beter weer? Het was perfect weer om te mtb-en, droog ni te koud en lekkere ondergrond
nr71
Mountainbiker

Post by nr71 »

husky wrote:De 60 km gedaan en voor mij een van de beste tochten tot nu toe.
Rij met nobby nick(1.8kg)vooraan en achteraan racing ralph(2.1kg) weeg 73 kg en ben alleen niet boven geraakt op de klim met de wortels en het losse zand bijna aan het einde. Onderweg overal vlot kunnen rijden ook naast de beek.
thanks zal me eens NN gaan aanschaffen ze (en dan veel trainen :P )
woozzy55
Mountainbiker

Post by woozzy55 »

gisteren ook samen met mijn zoon de 40 gedaan. Was de eerste keer in Langdorp en we komen hier zeker nog terug. knappe tocht.
Alles in orde, behalve de afspuitstand. Als je meer dan 1700 bikers krijgt, mag je hier toch wel wat meer aandacht aan besteden.
Iets wat me nog het meest geergerd heeft is al het afval dat je in de bossen zag liggen. in deze omgeving moeten wel heel wat sluikstorters wonen denk ik.Maar ja, daar kan de organisatie niet aan doen natuurlijk.
Deze heeft puik werk geleverd en dat is wat telt he.
bonie+kevin
Mountainbiker

Post by bonie+kevin »

Vraagje, :oops:
Mijn banden staan hard, en op een lang vettig stukje,ik denk langs de nete, schoof ik nogal van links naar rechts en iemand die me voorbij reed zei"staan je banden niet te hard" ?
Ik kon enkel maar antwoorden met dan kan wel maar.. #-o #-o .ik weet het niet echt ????

Kan me iemand eens zeggen wat het beste nu zou zijn? [-o<

1/Te hard,dan schuif je van links naar rechts. :oops:
2/Te plat, zou dan weer een probleem op het verharde geven :^o
3/Welke band (waarschijnlijk de voorste)zachter ?en waarom?

Uitgezondert dit glibberig stukje ben ik overal perfect boven geraakt(route 40km)

Ps : bij de banden keuze NN voor ( profiel vlug vol met zand en bladeren)
en achter RR was volgens mij ok.
Post Reply