02-11-08 Middelkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Tom_xt
Mountainbiker

Post by Tom_xt »

Tot vorige week dacht ik dat ik mijn semi-slicks ging gebruiken voor de toertocht.

Vandaag heb ik mijn gewoonlijke tocht in de Schorre gedaan en daar kwam ik echt geen meter mee vooruit #-o (alleja kzat aan 10 km/h en mijn achterwiel slipte op de meeste stroken al weg).

Voor de tocht zal ik dus hoogst waarschijnlijk mijn noppenbanden nemen.
Die eerste 7 strandkilometers worden dan ploeterwerk zeker?

Kun je tijdens de tocht zelf nog veranderen van gedacht en een korter parcours nemen?
(omdat op dat invulformulier een bepaalde afstand staat)
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

tom_xt wrote:Kun je tijdens de tocht zelf nog veranderen van gedacht en een korter parcours nemen?
Je kan doen als de oude flandriens en een paar banden op je rug binden en dan tijdens de tocht niet van gedacht maar van banden wisselen...
Dan kan je zowel je semi-slicks als je noppen gebruiken in de meest optimale omstandigheden #-o #-o #-o .

Image
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Kun je tijdens de tocht zelf nog veranderen van gedacht en een korter parcours nemen?
(omdat op dat invulformulier een bepaalde afstand staat)[/quote]

Geen probleem hoor, na 18 km kan je kiezen voor de diverse afstanden en dan heb je reeds het strand en de duinen gehad .
Het invulformulier dient gewoon om te kijken wie wat gereden heeft ,natuurlijk bij slecht weer kan je steeds je afstand inkorten :wink:

Maar voorlopig ziet het er goed uit zondag weinig wind maar fris
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Ik denk dat het Middelkerke wordt dit weekend. Vertrekt er een forumtrein?
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Fritsie wrote:Ik denk dat het Middelkerke wordt dit weekend. Vertrekt er een forumtrein?
Als ik mijn schoenen meeheb zijn we al met twee .... :-)
luckyluc
Mountainbiker

Post by luckyluc »

Fritsie wrote:Ik denk dat het Middelkerke wordt dit weekend. Vertrekt er een forumtrein?
ja die van de leffegozers
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

I like the beach, I like the beach. Prachtig, op het strand rijden. En dat zeewater? Dat is gewoon een extra bikewash! :lol: Ik doe af en toe wel eens het stuk tussen Wenduine en Oostende (als er geen nudisten meer zijn #-o ) en ik moet mijn draaiwerk slechts om de 2 maanden vervangen.... #-o :wink:

Tot zondag! (weer een stukske boemeltrein)
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

luckyluc wrote:
ja die van de leffegozers
Luckyluc,

Ik dacht dat je naar Péronnes zou gaan. Verandert van gedacht? Zouden Etienne, Vincent, Johan, Koen en Ivan ook meegaan misschien?
mario vdk
Mountainbiker

uur vertrek

Post by mario vdk »

van welk uur kan men starten ?
Secco
Mountainbiker

Post by Secco »

Mario,
Je kan starten vanaf 8u tot 11u. Voor de 72km vragen we om voor 10u van start te gaan. Ze geven droog weer, maar bewolkt en weinig wind. Het zal allemaal wel vlot verlopen, ook op het strand.

See you at the coast =D>
Post Reply