31/10/2008 Zele (nachttocht)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jend
Mountainbiker

Post by jend »

jep,

mijn 2de keer Zele, het parcourse was omgekeerd buiten vorig jaar, vond dat oké, maar andersom is plezanter.

Rit is zeer tof, maar al die wandelaars stoorden wel, en zeker als het merendeel niet verlicht of iets reflecterend aanhad wat toch gevaarlijk was. Ook de loslopende koe had geen verlichting [-X [-X . Ook de pijlen konden beter, had ook de indruk dat deze vorig jaar beter waren, 2x misreden omdat deze niet duidelijk waren, ik had een heeflicht gemonteerd op de helm en daardoor kon ik de pijlen beter opmerken maar anderen reden soms hopeloos verkeerd. Maar de sfeer erond is dan weer geestig. Ben tevreden en kom volgend jaar wel terug, hopelijk heeft de organisatie iets gedaan aan de bepijling en aan die wandeltocht (dit was soms echt gevaarlijk, ook al reden wij niet door.)

Grtz Dumo
zelenaar
Mountainbiker

Bedankt aan alle deelnemers ...

Post by zelenaar »

en uit de reacties op het forum blijkt dat jullie er weer van genoten hebben.
Als organisatie volgen we natuurlijk ook dit forum en trachten zeker zoveel mogelijk rekening te houden met jullie opmerkingen en suggesties.

tot in den draai en tot volgend jaar ...

PS. de foto's worden zo snel mogelijk (een dezer nachten ) op de site (http://www.halloweennacht.be) geplaatst
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

Was voor mij den eerste keer, en zeer goed meegevallen (was trouwens mijn eerste in het donker). Mijn nieuwe verlichting getest en goedgekeurd =D> . De pijlen konden misschien iets duidelijker maar toch niet verkeerd gereden. Enig minpunt was het uitstekend riooldeksel net voor het voetbalveld waar ik met mijn pedaal vol tegen reed, gelukkig zonder erg en zonder schade, ook nog 1 gevaarlijk stukje waar het volgend jaar misschien kan opgehoogd worden is het stuk net na de bevoorrading in berlare. Het stukje onder de verlichte bogen was goed maar het punt erna waar je omhoog rijd is het gevaarlijk omdat er een oprand is met de baan als je dan schuin uit het veld komt is dit toch wel gevaarlijk. Maar voor de rest dik in orde =D> . En ook ik zal er als (ingevoerde zelenaar) de volgende editie bij zijn.
pikethebike jr
Mountainbiker

Post by pikethebike jr »

Damn :evil: ik ben het weer te vroeg afgebold hé.
Stripster op enkele minuten na gemist volgens mijn schoonbroer.

Pike jr
Xfrank
Mountainbiker

Post by Xfrank »

smijt volgend jaar al die fietsen eens buiten, zodat er meer plaats is voor den après. wij zijn wegens de drukte naar een cafe getrokken om daar tot een uur of vier te blijven hangen.
dus volgend jaar fietsen buiten aub (achterkant gebouw of zo)
voor de rest blijft het tof zoals ieder jaar. het weer zat dan ook wel mee.
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Vrijdagavond met kwartiertje vertraging en dankzij de hulp van mijn beide lieve chauffeurs toch in Zele aangekomen. Merci :wink:

Rond 20u zag ik met pijn int hart de Knesselaarse bende Bart D, Kurt, Betonboerke, Rikske, Yannick, Mike en Anglo Boy Barty starten voor een mi. toffe nachtrit.
Om niet teveel te treuren heb ik mezelf intussen een (paar) blondje(s) getracteerd en zag de menige bikers aanvaren met hun stalen ros.
Leuke babbel geslaan met fotograaf en Dracula, toegekomen Herders ontvangen en hun fiets bewaakt, Aalterse gastjes aan bike geholpen en nog babbel en tractaat gekregen van Zeelse gasten. Thanks !
Kortom me verveeld heb ik niet :lol:

Nadat bovenstaande bikers proper gewassen waren, begon hun mooie relaas. Veel goede commentaren gehoord, soms wat kleine minpuntjes welke reeds werden aangehaald, maar mi. zoals elk jaar toffe Halloween sfeer en dito party !
Na nog wat nagepraat te hebben, genoten van de muziek, bijhorende act, drankje ... tevree en voldaan om 02u in mijn bedje gekropen.

Hopelijk volgend jaar met Bike :bounce: , en dat het in 2009 terug aan mijn toer is om Bobbette te spelen kan me geen barst schelen :lol:

Enige belangrijke opmerking:
Graag volgend jaar wat inspraak mbt special act [-o< Had nog gedacht van dienen gast wat te zien, maar helaas...
Misschien volgend jaar beter :wink:
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

Is er iemand die weet of de foto's al on-line staan en zoja waar men deze kan vinden ??
risk_is_my_second_name
Mountainbiker

Post by risk_is_my_second_name »

VTom wrote:Is er iemand die weet of de foto's al on-line staan en zoja waar men deze kan vinden ??
ze staan momenteel nog niet online,ze zullen op www.halloweennachttocht.be komen
zelenaar
Mountainbiker

Post by zelenaar »

risk_is_my_second_name wrote:
VTom wrote:Is er iemand die weet of de foto's al on-line staan en zoja waar men deze kan vinden ??
ze staan momenteel nog niet online,ze zullen op www.halloweennachttocht.be komen
De fotos staan online
http://www.halloweennachttocht.be in de menu halloween 2008

tot in den draai (of tot volgend jaar op de halloweennachttocht 2009 :evil: )
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

Geen foto's van de special act ?? [-o< [-o<
Post Reply