Jeugd van tegenwoordig

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Van Belle
Mountainbiker

Post by Van Belle »

Brunox wrote:Fanclubke oprichten ??

De chef Wauter Fan's =D> =D>

count me in
me 2
Buffalo mtb
Mountainbiker

Post by Buffalo mtb »

Juist ja....

Lompe massa stelt zoveel niet voor hoor...

Tscheelt dat diene chef er vree beastigend uitziet :roll:

Trouwens moest je weten hoeveel van die dingen op voorhand zijn doorgenomen wat er gaat gebeuren het zou allemaal niet veel meer voorstellen ze eerlijk gezegd. Alleen de vrouwelijke hysterie lijkt me soms moeilijk te spelen maar al de rest stelt mij toch niet te veel voor ze....
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Buffalo mtb wrote:Juist ja....

Lompe massa stelt zoveel niet voor hoor...

Tscheelt dat diene chef er vree beastigend uitziet :roll:
Allez, de Guy is uwe held.... :-)

irl zou hij zo'n grote teut niet opzetten tegen zijn chef...of toch maar ene keer, maarja, 't is zoals je zelf ook al schrijft...'t is maar TV.
Duffman
Mountainbiker

Post by Duffman »

Brunox wrote:Fanclubke oprichten ??

De chef Wauter Fan's =D> =D>

count me in
Hier nog een lid 8)
Buffalo mtb
Mountainbiker

Post by Buffalo mtb »

Kheb geen helden op Tv :-)

Ik zeg alleen dat programma zonder guy waarschijnlijk minder aantrekkelijk zou zijn. Al zeg ik er ook bij dat zonder diene chef ook hetzelfde geld. AL moet ik zeggen dat ik maar één aflevering heb gezien en mijn mening dus ook daar op gebaseerd is. (zal ook bij die ene aflevering blijven)
Dus iedereen veel kijkgenot gewenst en het beste...
Duffman
Mountainbiker

Post by Duffman »

Ze zouden diene Van Nuffel beter eens een "code red" geven :wink:

Chef Wouters rules!!!!!!!!!! (o)
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

dikke chapeau aan al die mensen die over dat koordje, 80mtr boven de grond gegaan zijn, zelfs die bleittrien.
Die vannuffel is echt een loserke, gaat nog dikwijls met zijn bakkes tegen de muur lopen in het leven.
Ik had hem leerling van dienst gemaakt, wedden dat hij had opgegeven?als de klas dan niet luisterd en hij alle straffen moet doen?
en bij de meisjes die dikke uit West vlaanderen, dan zou je wa zien.
Alleen is 1 ding jammer, dat men ze niet echt kan straffen zoals vroeger(bij mij) in het echte leger.
Nu roken ze , en ze mogen naar huis, gemakkelijk toch?
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Bij deze richt ik de "Van Oostveldt Fanclub" op. Heb er ook opleiding van gekregen en die kan ook keihard vanachter de hoek komen. Als die zijn handrem afzet, staat er drie uur later een wachtrij aan de deur van de commandant te bleiten, om naar huis te kunnen gaan.

Wouters Vs Guy? Ik vrees voor de Guy zijn leven. Ook Wouters zijn handrem staat op, vrees ik. Volgens mij heeft die zich al meerdere malen gaan uitrazen op een boksbal of zo.

Er zitten inderdaad leuke kindjes bij maar als ik zo'n Van Nuffel bezig zie, dan stel ik me toch vragen. Sommige kinderen zijn toch echt rotbedorven. Da staat daar met een afgetraind lichaampje wat in het oog van de camera te springen, maar laat hem niets doen want dan is het manken en bleiten en zagen tegen de wind op. =D>

Voor de rest geniet ik van elke aflevering.

Mojo
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Geniet ook van elke aflevering doet mij veel terug denken aan de troep in mijnen tijd dan moest ik nooit niet 80 m boven de grond hangen #-o en dan naar beneden torsen #-o wel af en toe het survival parcour meenemen :oops: straffe kost,bij de bivak kwamen er ook nog vele dingen bij me op herkende direkt de grote tenten waar we vroeger moesten in pitten hebben geen gamellen gezien om uit te eten moesten dan afwassen in een en de zelfste kuip #-o , ja de afvaller ik had het niet gedacht dat hij moest opstappen de nieuwkomer ziet er een specialen uit met zijn uitspraak ik moest 200 keer pompen :lol: dat belooft de volgende aflevering #-o
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Post Reply