Jammer dat ik d hele dag heb moeten werken en dit schittterende event heb gemist!!!
Heeft er iemand misschien de GPS route opgeslagen?
28/09/08 Genk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Tiens ik had maar 305 HM met mijn polar.Mbiker wrote:Prima toertocht => bedankt organisatie!Groot contrast met de GP vorige week. Alles dik in orde: grote pijlen, voldoende bevoorrading, ... . Heb de bewaakte fietsparking ook gemist maar waarschijnlijk niet lang genoeg naar gezocht.
Ter info: Ik had +568hm, inclusief terril. Hoogste punt was ±163m.
- GeeCee
- Mountainbiker
- Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)
395 hm met mijn VDO
Is al vaker gebleken dat er verschillen zijn tussen die metingen. Belangrijk is de juiste starthoogte in te geven, elke keer vooraleer men aan de rit begint. Hierdoor calibreert de hoogtemeter zich met de juiste luchtdruk op die hoogte op dat moment... Starthoogte aan Camba was +- 78 meter boven de zeespiegel
Is al vaker gebleken dat er verschillen zijn tussen die metingen. Belangrijk is de juiste starthoogte in te geven, elke keer vooraleer men aan de rit begint. Hierdoor calibreert de hoogtemeter zich met de juiste luchtdruk op die hoogte op dat moment... Starthoogte aan Camba was +- 78 meter boven de zeespiegel
- EasyDeluxe
- Mountainbiker
Post by EasyDeluxe »
ik zou ook graag de route hebben voor gpsGeecee wrote:Je hebt een pbKrisbach wrote:Jammer dat ik d hele dag heb moeten werken en dit schittterende event heb gemist!!!
Heeft er iemand misschien de GPS route opgeslagen?
vooral van de hengelhoefse bossen!!
thx in advance!
G
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Op 30 November een herhaling in dezelfde streek -met terril- voor diegenen die het nog zien zitten. (zie kalender fietspromo).bigbiker wrote:Geweldige tocht gereden, was af. Prachtige paadjes en eens een straf bergske om op te klauwen. Hier zien ze ons terug !