Mario Declercq mountainbiker?

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

mtbhurricane wrote:Dat maakt niets uit. Iemand als Jimmy, die hier al meerdere jaren al zijn energie en geld inpompt verdient dat gewoon veel meer dan gelijk welke veldrijder. Ik hoop dat mario inziet dat hij Jimmy die kans niet mag ontnemen. Liever Jimmy als 30ste dan mario als 5de finisher.
Met alle respect,maar in de sport en/of sport'business' gaat deze stelling niet op vind ik.Zo kan je ook vragen aan je concurrent-rijders om je te laten voorgaan omdat je het verdient.Moeten we niet de beste rijders sturen ipv degene die al jaren goed werken maar een kleurloze plaats halen?..Ik kan wel ten volle begrijpen hoe frustrerend het moet zijn om al jaren te werken naar een welbepaald doel en dan iemand moeten dulden die één race wint en daarmee direct zijn ticket verdient voor de O.S. Vergeet ook niet dat MDC de chouchou van Charles Palmans is,een broodheer van de Belgische wielersport en een vat vol connecties...This must be Belgium...Was het ook niet zo dat Filip Meirhaeghe met Parijs-Roubaix heeft meegedaan?Wat als hij daar óók de pannen van het dak reed,zou iedereen hier op het forum hem dan veroordelen omdat hij de 'wegrijders' hun plaats afnam?
viper
Mountainbiker

Post by viper »

Als prins Laurent sneller rijdt dan Filip, dan mag hij van mij in zijn plaats gaan, met of zonder connecties :lol:
Dzjowie
Mountainbiker

Post by Dzjowie »

Gisteren MDC bij LA in het Sportweekend van FR op de VRT: "2 kansen op 10 dat ik MTB'er wordt, volgende week valt pas de beslissing."
Guest

Post by Guest »

Met alle respect,maar in de sport en/of sport'business' gaat deze stelling niet op vind ik.Zo kan je ook vragen aan je concurrent-rijders om je te laten voorgaan omdat je het verdient.Moeten we niet de beste rijders sturen ipv degene die al jaren goed werken maar een kleurloze plaats halen?..Ik kan wel ten volle begrijpen hoe frustrerend het moet zijn om al jaren te werken naar een welbepaald doel en dan iemand moeten dulden die één race wint en daarmee direct zijn ticket verdient voor de O.S. Vergeet ook niet dat MDC de chouchou van Charles Palmans is,een broodheer van de Belgische wielersport en een vat vol connecties...This must be Belgium...Was het ook niet zo dat Filip Meirhaeghe met Parijs-Roubaix heeft meegedaan?Wat als hij daar óók de pannen van het dak reed,zou iedereen hier op het forum hem dan veroordelen omdat hij de 'wegrijders' hun plaats afnam?

Je kan het inderdaad van twee kanten bekijken. Maar voor iemand als Jimmy is dit weer een kans om extra ervaring op te doen. Mario stopt volgend jaar toch met koersen dus wat schieten we daar dan nog mee op. Dan kan je volgens mij beter jongeren als Jimmy de kans geven om sneller aansluiting te vinden met de wereldtop. Of denk je dat mario over een paar jaar de fakkel van Filip zal overnemen. Je moet soms ook de zaken op langere termijn durven bekijken. Maar ik denk dat we hier nog lang over kunnen doorgaan. Zoals ik al zei kan je het van twee kanten bekijken. Maar ik verkies Jimmy boven gelijk welke veldrijder.
Epic
Mountainbiker

Post by Epic »

Mario gaat niet deelnemen (uit zeer goede bron).
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

@ VIPER: mag Mathilde ook mee???( :lol: :wink: )
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

farmer/cowboy wrote:@ VIPER: mag Mathilde ook mee???( :lol: :wink: )
Ge bedoeld Claire zekers :-? Mathilde is toch van Flupke :-k of doen ze daar al aan partnerruil???? :wink:
etienne
Mountainbiker

Post by etienne »

Gf biker wrote: of doen ze daar al aan partnerruil???? :wink:
zolang ze fabiola der maar ni bij betrekken. =P~ =P~
rallymaster
Mountainbiker

Post by rallymaster »

etienne wrote:
Gf biker wrote: of doen ze daar al aan partnerruil???? :wink:
zolang ze fabiola der maar ni bij betrekken. =P~ =P~
Die mee haar beton gegoten kapsel lol :D
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

Flupke heet ook FILIP hé, evenals Popeye.... :wink: :lol: Vandaar Mathilde...
Post Reply