14/09/2008 Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
toon...
Mountainbiker

Post by toon... »

prachtige tocht ! maar de laatste 10 km moete stappe dus heb er nog wat extra over gedaan maar vond het wel fijn met de mannen van mtbteamlangdorp !
Mr. Stitchen
Mountainbiker

Post by Mr. Stitchen »

madskatingcow wrote: De vriendinnen waren ook vol lof over de 40km, maar kloegen wel over het gebrek aan hoffelijkheid en het boertige gedrag van de mede- bikers op de kortere afstanden :roll: Slechts een woord : zielig.
Ik heb ook het gevoel dat er op de kortere afstanden meer mensen zijn die komen om te vlammen, zonder rekening te houden met andere rijders. Ik heb de indruk dat op de langere afstanden, zeker de stukken waar er effectief afgesplitst wordt van de kortere trajecten, dat het veel aangenamer rijden is. Niet omwille dat er minder volk rijdt, maar vooral omdat de collegialiteit hier groter lijkt te zijn.
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Wel, zonder zever. Ik heb gisteren de 92km gedaan. En plots kwamen alle afstanden terug samen, en heb op die moment juisthetzelfde gedacht.
Het leek zo een bende kiekens die waren losgelaten. Om ze later op de volgende klim terug intehalen en ze daarna zien afdraaien naar de korte afstand. (willen maar niet kunnen dus, dat soort)Ik was blij toen ik de splitsing terugzag, terug rust. Och, mij de kant in rijden mogen ze is proberen, vluchten zullen ze niet kunnen, daarvoor is mijn fiets te snel :lol:.
Lucky22
Mountainbiker
Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Post by Lucky22 »

frederikc wrote:iemand de volgende rit/ritten gereden 40 en/of 52KM en deze opgeslagen op gps???

ik heb iet fout gedaan met de mijne en da bestand kwijtgespeelt #-o

toch al bedankt
greetz
je hebt pb
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

stijn13 wrote:
madskatingcow wrote: De vriendinnen waren ook vol lof over de 40km, maar kloegen wel over het gebrek aan hoffelijkheid en het boertige gedrag van de mede- bikers op de kortere afstanden :roll: Slechts een woord : zielig.
Ik heb ook het gevoel dat er op de kortere afstanden meer mensen zijn die komen om te vlammen, zonder rekening te houden met andere rijders. Ik heb de indruk dat op de langere afstanden, zeker de stukken waar er effectief afgesplitst wordt van de kortere trajecten, dat het veel aangenamer rijden is. Niet omwille dat er minder volk rijdt, maar vooral omdat de collegialiteit hier groter lijkt te zijn.
Inderdaad. We hebben die opmerking zondag ook gemaakt met de bikemakkers.

Door het systeem met de gekleurde bandjes valt het pas echt op.
Is natuurlijk ook logisch, 90 km vlammen is ook wat moeilijker. :wink:
NbD
Mountainbiker

Post by NbD »

Beny wrote: vanaf halfweg de tocht blijven samenrijden met madskatingcow die daar was met ne maat van hem
Diene maat was ekik :lol:

Prachtig tochtje die 92KM; 1 ne keer verkeerd gereden maar da zal wel m'n eigen schuld zijn; toen ik het bos ergens uitkwam dacht ik da het naar links was maar het was dus rechts (maar 2km extra gereden dus no problem) Bevoorradingen waren super; zeker voor de 92 met de energierepen & gels. Na aankomst nog nen goeie leffe gedronken van het vat (super!!!) douches en wc's nog nooit zo proper gezien =D> Perfecte parking voorzien =D> ; snelle inschrijving =D> Mij zien ze hier volgend jaar zeker terug maar wel géne chrono voor mij dan (moest die er komen)
héééééél zielig; die venten moesten content zijn da ze nekeer een ferm kontje voor hun te zien krijgen :-) ipv zo de boer uit te hangen!

De brandweer kan meer dan alleen maar blussen.... da hebben ze hier bewezen!
Last edited by NbD on Mon 15 Sep 2008 23:43, edited 1 time in total.
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

NbD wrote:Mij zien ze hier volgend jaar zeker terug maar wel géne chrono voor mij dan (moest die er komen)
Ge moogt in 't wiel hangen :oops: :-D
tokki afrit 16
Mountainbiker

Post by tokki afrit 16 »

Het tochtje is alweer voorbij en alles is weer opgeruimd... Zoals beloofd was het najaarszonnetje weer van de partij om van onze TT een schitterend succes te maken. Ondanks de zeer drukke mtb kalender en alle andere aktiviteiten die her en der georganiseerd werden op deze dag, behaalden we toch bijna hetzelfde aantal deelnemers als vorig jaar. Alles verliep vlotjes en ik zag alleen maar blije en contente gezichten aan de afspuitstand, in de kantine en op de koer in het zonnetje... al zaten er ook wel enkele afgepeigerde gezichten tussen... was dit tochtje dan toch wat zwaarder dan jullie na de eerste kilometers hadden ingeschat??? :wink: :drunk: De mannen die de 92 km gekozen hebben werden voor hun doorzetting beloond met een ritje door de "speeltuin". Hopelijk waren ze nog niet te moe en hebben ze er voldoende van kunnen genieten...
Een andere treffer was de kantine... de apparte LEFFE toog werd veelvuldig bezocht waardoor er zomaar eventje 10 vaten Leffe sneuvelden... Ondanks de verdubbeling van de capaciteit leek de kantine bij wijlen nog te klein te zijn.
Zoals ik hier op het forum las is er blijkbaar op de 3de bevoorrading een tipje van onze toekomstplannen opgelicht. Momenteel wordt inderdaad de mogelijkheid van een chrono op de 92km onderzocht... Dit is nog geen belofte maar de mogelijkheid zit er dik in...
Een datum voor onze volgende editie is er nog niet maar het zal meer dan waarschijnlijk weer rond deze periode van het jaar zijn.
Verder wil ik jullie en al de medewerkers nog eens bedanken voor jullie talrijke aanwezigheid. Hopelijk hebben jullie een toffe dag gehad.
Een mooi parcours, een mooi zonnetje en 1300 blije gezichten zijn mijn beloning voor het organiseren van de tocht.

Bedankt en tot volgend jaar met misschien een chronorit....

Ciao
Tokki

PS.:

Verloren en gevonden:

1 gouden kettinkje > Ann/Jolien
1 armbanje met blauwe kralen en 3 haaientanden
1 gele fietshelm van Robyn (Wolvenberg)
1 fietsbroek (in herendouche 2 (> boven))

Dit alles kan in de kazerne afgehaald worden na telefonische afspraak op 0486 / 08 37 50

UPDATE!!:
Fotootjes... http://picasaweb.google.be/Tokki.afrit16
Last edited by tokki afrit 16 on Mon 22 Sep 2008 11:24, edited 1 time in total.
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

frederikc wrote:iemand de volgende rit/ritten gereden 40 en/of 52KM en deze opgeslagen op gps???

ik heb iet fout gedaan met de mijne en da bestand kwijtgespeelt #-o

toch al bedankt
greetz
38 (ik neem aan dat dit de 40 was) 73 en 92 momenteel binnengekomen bij Kraksontracks. Gezien ik in het buitenland ben vanaf 26/09 beschikbaar op het net.
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

[quote="tokki"].
Zoals ik hier op het forum las is er blijkbaar op de 3de bevoorrading een tipje van onze toekomstplannen opgelicht. Momenteel wordt inderdaad de mogelijkheid van een chrono op de 92km onderzocht... Dit is nog geen belofte maar de mogelijkheid zit er dik in...

Bedankt en tot volgend jaar met misschien een chronorit....

[/quote]

en dat zou ik u nu eens ten stelligste afraden...die streek is daar niet voor gemaakt. Te veel oversteken en kruispunten. Dat is vragen om ongevallen en aggressief gedrag.

Hou het op een amusante tt, aub
Post Reply