Hallo Lexx,
Ik heb uw positieve feedback doorgestuurd aan de bestuursleden.
Dat doet deugd.
En als jij nu beslist om verder te doen met deze mooie sport dan zijn wij in ons opzet geslaagd.
Groeten,
Niki
duathlon
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- .joeri.
- Mountainbiker
- Location: Prorace Vicco SL - Prorace Chaos DSQ - Prorace Desert Fox
Re: duathlon
Hier vind je nog enkele wedstrijden
In Hofstade 24/02/2013 start ik zeker! thuiswedstrijdje :)
Knokke doe ik ook mee (volledig op het strand), en in Kluisbergen misschien.
Edit:
Deze heb ik ook nog gevonden:
10/02 - Winterduatlon Mons/Jurbise: 4/23/2
10/03 - MTB-duatlon Trier (DE): 5/25/5
17/03 - MTB-duatlon Kluisbergen: 5/24/2,5
In Hofstade 24/02/2013 start ik zeker! thuiswedstrijdje :)
Knokke doe ik ook mee (volledig op het strand), en in Kluisbergen misschien.
Edit:
Deze heb ik ook nog gevonden:
10/02 - Winterduatlon Mons/Jurbise: 4/23/2
10/03 - MTB-duatlon Trier (DE): 5/25/5
17/03 - MTB-duatlon Kluisbergen: 5/24/2,5
Last edited by .joeri. on Wed 12 Dec 2012 18:39, edited 1 time in total.
-
lljasperll
- Mountainbiker
Post by lljasperll »
Dag allemaal,
Ik hoop dat ik hier terecht kan met mijn vraag. Sinds een goed jaar mtb ik en in mei ben ik ook begonnen met lopen. Het idee om aan een cross-mtb duatlon deel te nemen spreekt me dan ook erg aan. bijvoorbeeld de deze: http://www.tthz-cycling-team.be/info-li ... tb-duatlon" onclick="window.open(this.href);return false;
De afstanden zouden absoluut geen probleem mogen zijn maar ik vroeg me af hoe competitief dit soort events zijn. Ik ben bijvoorbeeld geen lid van een team, heb nog geen hopen ervaring, etc... Maw. is dit een soort event waar je recreatief aan kan deelnemen? Of hoor ik daar als amateur niet thuis?
Bedankt
Ik hoop dat ik hier terecht kan met mijn vraag. Sinds een goed jaar mtb ik en in mei ben ik ook begonnen met lopen. Het idee om aan een cross-mtb duatlon deel te nemen spreekt me dan ook erg aan. bijvoorbeeld de deze: http://www.tthz-cycling-team.be/info-li ... tb-duatlon" onclick="window.open(this.href);return false;
De afstanden zouden absoluut geen probleem mogen zijn maar ik vroeg me af hoe competitief dit soort events zijn. Ik ben bijvoorbeeld geen lid van een team, heb nog geen hopen ervaring, etc... Maw. is dit een soort event waar je recreatief aan kan deelnemen? Of hoor ik daar als amateur niet thuis?
Bedankt
- .joeri.
- Mountainbiker
- Location: Prorace Vicco SL - Prorace Chaos DSQ - Prorace Desert Fox
Dat is toch al behoorlijk niveau, er stonden vorig jaar enkele Belgische toppers aan de start.
Maar met een 100-tal starters doet er ook wel een breed publiek mee.
Top 30 zal moeilijk zijn, maar alles is mogelijk! Ik weet tenslotte niet hoe snel je loopt/fietst
Maar met een 100-tal starters doet er ook wel een breed publiek mee.
Top 30 zal moeilijk zijn, maar alles is mogelijk! Ik weet tenslotte niet hoe snel je loopt/fietst
-
lljasperll
- Mountainbiker
Post by lljasperll »
Bedankt voor het snelle antwoord!
Ik ben zeker geen topper. Lopen een goede 5min/km en mtb 20-25 km/h gemiddeld. Dit betekend waarschijnlijk dat dit event niet in aanmerking komt voor mij.
Is dit echter het geval met alle mtb duatlons? Of worden er ook voor het brede publiek georganiseerd?
Ik ben zeker geen topper. Lopen een goede 5min/km en mtb 20-25 km/h gemiddeld. Dit betekend waarschijnlijk dat dit event niet in aanmerking komt voor mij.
Is dit echter het geval met alle mtb duatlons? Of worden er ook voor het brede publiek georganiseerd?