06/04/2008 Bertem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fredje_76
Mountainbiker

Post by fredje_76 »

Hier van 't zelfde ! Deze morgen aan de 48km begonnen en na aankomst geen druppel regen gezien. Wel modder en 52km op de teller, maar verder een héél leuk parcours, perfect afgepijld, perfecte bevoorradingen en voor 4,00€ startgeld d'er nog een consumptie bovenop bij aankomst.

Besluit: =D> Proficiat voor de organistatie en de afwezigen hadden ongelijk ! :wink:
Slome speedy
Mountainbiker

Post by Slome speedy »

Deze morgen om 7u30 vertrokken voor de 71 km. Zeer goed uitgepijld parcours en bijna geen volk tegen gekomen op het eerste deel. k'was dan ook den 2de nog maar aan de eerste 2 bevoorradingen. In het laatste deel wat meer volk gezien. Wel redelik wa modder maar al bij al overal goed te doen.
76 km op den teller en een avs van 19.3 zeker nie slecht al zeg ik het zelf.
Enige minpunt was de lange file aan de afspuitstand, thuis fietske maar kuisen dan (en da was nodig)
Verder alles pico bello, mij zien ze volgend jaar terug bij leven en welzijn. =D> =D> =D>
peter42
Mountainbiker

Post by peter42 »

na veel aarzelen dan toch deze morgen gestart mij nog geen minuut beklaagd supper tt en zeker een goede bevoorrading zeker tot volgend jaar en hup naar de volgende
Beire
Mountainbiker

Post by Beire »

Super tochtje gereden vandaag. Deboosere zat er weer eens flink naast [-X [-X met het weer. Ik heb geen spatje regen gezien, alleen het zonneke dat er soms mooi doorkwam 8) Zaaalig.
Eén dingetje viel wat tegen, ik dacht van ver dat ze op de bevoorrading aan het kapelletje met hamburgers, hotdog's en braadworsten stonden [-o< :wink: :drunk: :-D =P~
Maar allee dees was ook wel heel goe zenne :-D :-D =D> =D>
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Ben spijtig genoeg moeten stoppen na 7 km. Body kapoetsky. Bedankt Gé Claxon, om mij te helpen terug in Bertem te geraken.

Wij waren vroeg binnen dus. Niet moeten aanschuiven aan de afspuitstand. Alleen in de douches. lekkere ajuinsoep gegeten.

Zeker tot volgend jaar.

D.
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Van thuis met het fietske naar Bertem, daar de grote toer gedaan dan terug naar huis en geen regen, hagel of sneeuw gezien wel zon.
Van de " weerschow op TV " moet je je dus niet te veel aantrekken, klopt meestal toch niet.

Goed geamuseerd in de modderstroken, nergens voet aan grond moeten zetten, behalve natuurlijk om over dien omgewaaide boom te kruipen.

Pijlen en bevoorradingen zoals steeds dik in orde.
Verschillende stukken in omgekeerde richting van vorige edities en dat was presies gemakkelijker.

Voetbalclubs kunnen ook prima TT's inrichten, dat is vandaag weeral bewezen en volgende keer zijn we er dus weer.

Jaro.
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

Hier op't forum de positieve reacties op deze TT uit verleden opgemerkt.
Dus deze morgen met een aantal richting Bertem vertrokken.

En idd. : knappe TT, prima organisatie, "kleinschalig" gezellig event.
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

jaro wrote:...

Voetbalclubs kunnen ook prima TT's inrichten, dat is vandaag weeral bewezen en volgende keer zijn we er dus weer.

Jaro.
Volgens mij zijn die "WK-MTB De Wringers" toch fietsers zenne :-D
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Schijfrem wrote:
jaro wrote:...

Jaro.
Volgens mij zijn die "WK-MTB De Wringers" toch fietsers zenne :-D
Mij hebben ze vroeger toch verteld dat de inrichter de plaatselijke voetbalclub was. Kan natuurlijk zijn dat ze mij iets wijsgemaakt hebben of dat dit intussen verandert is.
fonzzzie
Mountainbiker

Post by fonzzzie »

Mijn polar 400 geeft 1015 hm op de 70 km (75,4 volgens mijne meter), klopt dit ?

Was trouwens toffe TT, goede bepijling, een paar leuke bosjes... meer moet da ni zijn.
Post Reply