16/03/08 HEESTERT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MUNARON
Mountainbiker

Post by MUNARON »

Vandaag bracht de technische comissie van de UCI een plaatsbezoek aan het kluisbos.

Ondanks het natte weer, valt de toestand van het parcours goed mee en werd het ook goedgekeurd.

Enkele technische afdalingen zullen er nog wat meer glibberig bijliggen (lees; nog wat technischer).

Mss voor zondag toch uwe KaWee klaarleggen.
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

Tubeken wrote:
emperor of the mud wrote:dien discipline is den ene kjee ol betre dan den andre kjee :oops: ... Up Tubeken moeme nie reeknen... Den dien zit in Dutsland (waarom weet geen mens)... Smorgens vroeg is goed wi... Kgoat sachternoens wel een tukske doen :bounce: ...
Waarom weet nen kik wel, muziekbeurske bezoeken, pintje drinken, leute maken met de Duitsers en de weken derop zwaar mogen fietsen om t opgeslagen vet der weer af te krijgen ...
nooit gedacht dat er dat ooit nog iemand ging zeggen zi...
[/i]
Big One
Mountainbiker

Post by Big One »

emperor of the mud wrote:
Tubeken wrote:
emperor of the mud wrote:dien discipline is den ene kjee ol betre dan den andre kjee :oops: ... Up Tubeken moeme nie reeknen... Den dien zit in Dutsland (waarom weet geen mens)... Smorgens vroeg is goed wi... Kgoat sachternoens wel een tukske doen :bounce: ...
Waarom weet nen kik wel, muziekbeurske bezoeken, pintje drinken, leute maken met de Duitsers en de weken derop zwaar mogen fietsen om t opgeslagen vet der weer af te krijgen ...
nooit gedacht dat er dat ooit nog iemand ging zeggen zi...
[/i]
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
stovie
Mountainbiker

Post by stovie »

En wanneer start die forumbende nu precies? Ik was te laat om ze zondag in Raismes te zien, maar ben wel eens benieuwd (ook naar hun cluboutfit :lol: )?
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Voorzover ik weet hebben de forumbikers geen outfit stovie, forumbikers zijn geen club wel een toffe bende van forum.Als ze naar frankrijk rijden spreken ze af in rekkem (boterkoeken en koffie khad da nog nooit meegemaakt ) en in land zelf rond startuur . Ja als je een hele bende ziet staan , durven vragen he als ze van forum zijn, ben ook zo begonnen . Toen katrientje ontmoet enzo begonnen he
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

meestal starten we rond 8u-8u15. Op de laatste pagina van het topic over allenes les marais staat een groepsfoto met heel wat forumbikers.
Big One
Mountainbiker

Post by Big One »

stovie wrote:En wanneer start die forumbende nu precies? Ik was te laat om ze zondag in Raismes te zien, maar ben wel eens benieuwd (ook naar hun cluboutfit :lol: )?
ne héél goeien outfit met een enorme variatie aan kleurkes #-o
stovie
Mountainbiker

Post by stovie »

Hei Kadeetje, ik volg het forum wel hoor, en weet wie de Forumbikers zijn, en zelfs hoe ze bestaan kun je volgen op het forum :bounce:
Ik denk dat er zelfs enkele van mijn dorp (Beveren-Leie) tussenzitten, niewaar? Ik zou wel eens willen meestarten nu het hier in de buurt is.
C.
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

padre wrote:Elaba,jodelaietie,het opwarmingsstrookje dat er vorig jaar inzat komt in gedrang door het barslechte weer dat ze voorspellen.Wa denken jullie ervan moet het erbij?
Rijd het vrijdag eens met uwen vélo en spring van uwe vélo , als uwen vélo blijft rechtstaan is het niet goed. #-o
Voor mij moet er niet veel geschrapt worden bij slecht weer , maar 90% vd bikers is het daar niet mee eens. Ik denk dat het nog vuiler zal liggen dan met Kadeetje zijn Sinterklaastoer als het nog wat regent. Stoempe , stoempe zou hij zeggen. Als in de 1ste strook bijna iedereen moet afstappen of de modder van tussen z'n derailleur halen, of erger materiaalpech, zullen er niet veel kontent zijn. Idem als er op de Kluis lange stukken zouden gewandeld moeten worden.
Als ge wilt voor iedereen goed doen , voorzie dan 2 keuzes op de barslechte stroken dan is iedereen tevree.Optie Stoempen en optie rijden . :-D Ik kies dan altijd voor de stoempoptie.
MUNARON
Mountainbiker

Post by MUNARON »

Het leven van een uitpijler:

Gisteren de kl***ten uit uw lijf geregend,
vanmorgen de kleren van uw lijf gewaaid.

Als dat geen weer voor flandriens is.
Post Reply