BASSMAN wrote:Hé neobiker,Zal het proberen mijn fiets op gang te krijgen na de rit van de zondag.Derrieurwieltjes allebei pot vast,voor en achter schakelingen naar de kl....Waar en hoe laat zijn jullie van plan te vertrekken?
Mijn GHOST zag ook zo uit de zondag (de terril heeft de dode steek aangebracht....vandaag met de tuinslang grondig gereinigd en de derailleurs en andere "knelpunten" met perslucht gedroogd, en kerosine erover.
Smerig was het wel, een paar ronden gedaan tussenin...
In de week of weekend rijden in regio maasmechelen
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
BASSMAN wrote:Donderdag om twee uur is voor mij goed.Als ik kom zal ik nog iets laten weten.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Heeeee, den ierste keer dat ik dit mag lezen... Spookvanhetbos wordt binnenkort FLITSVANHETBOS....BASSMAN wrote:Twas een leuke,hevige,zware rit met neobiker,cube46 en wouter.Kunnen toch allemaal goed volgen.
'T was een fijn, aangenaam dag, met hier en daar wat water en modder, alleen spijtig dat ik een reep verloren heb (anders was ik nog sneller gegaan)
- BASSMAN
- Mountainbiker
- Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
En wat snellerKameel^ wrote:ja 't was plezant! Het is eens wat anders dan alleen fietsen![]()
allez, nu ga ik mijne fiets eens "ontmodderen"
Nog niks gelezen van onze vriend cube46.Zal wel stik dood zijn
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
BASSMAN wrote:En wat snellerKameel^ wrote:ja 't was plezant! Het is eens wat anders dan alleen fietsen![]()
allez, nu ga ik mijne fiets eens "ontmodderen"Trouwens,een mooie fiets heb gij.Hoeveel had gij hem weer betaald?Voor een beginner,rijdt ge wat te snel dunk me.
Dien is maar 22 hé....
Nog niks gelezen van onze vriend cube46.Zal wel stik dood zijn![]()
![]()
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Was vandaag niet fit, zei hij, toch heeft hij volgehouden, en den ouwe ook.Neobiker, spookvanhetbos wrote:BASSMAN wrote:En wat snellerKameel^ wrote:ja 't was plezant! Het is eens wat anders dan alleen fietsen![]()
allez, nu ga ik mijne fiets eens "ontmodderen"Trouwens,een mooie fiets heb gij.Hoeveel had gij hem weer betaald?Voor een beginner,rijdt ge wat te snel dunk me.
Dien is maar 22 hé....
Nog niks gelezen van onze vriend cube46.Zal wel stik dood zijn![]()
![]()