02/03/2008 LOT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

LOT......ik zou er van gaan houden........wat een prachttocht
alles zat erin.....af en toe wat modder maar overal goed berijdbaar
klimmetjes,kassei, vals plat
leuke afdalingen singletracks door bos
weinig asfalt
Qua parcours dik in orde...... =D> =D> zeker niet meer aanpassen, bevoorrading dik in orde(soep,sportdrank cakes banaan en appelsien)
Af en toe mocht er een pijltje meer hangen en op de afspuit,voorzie ook enkele tuinslangen.
Kondig in 't vervolg de juiste km aan aan het vertrek,klopten nu helemaal niet [-X

Een van de betere mtb tochten in Vlaams Brabant =D> =D>
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Ja amaai, allemaal zo kritisch. Een beetje meer positivisme op dit forum is bij sommigen toch wel welkom vind ik.

Ik zie er hier klagen over het parcours en zo? Volgens mij hebben jullie ergens anders gereden als Lot.

Nogmaals aan de organisatie: kus van de juffrouw en een bank naar voren.

Mojo
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Mojobiker wrote:Ja amaai, allemaal zo kritisch. Een beetje meer positivisme op dit forum is bij sommigen toch wel welkom vind ik.
Mojo
Klachten over 't parcours? Dan moet je eens beter lezen :wink: kritiek is er op de bepijling (vond ik ok), afspuitstand en de karige bevoorrading (voor wie bij de latere starters hoorde)...
Ik dacht dat dit onderdeel van 't forum er net was om kritiek (zowel positieve als negatieve) te kunnen geven. Voor de vroege starters was er aan de bevoorrading blijkbaar soep, sportdrank, fruit, koeken,... toen wij er aan kwamen was 't spuitwater en een wafel. Op zo'n toch wel inspannende tocht had dat gerust wat meer mogen zijn vind ik. Maar daarvoor ga ik zeker niet laten hier terug te keren. Ook al was er na de douche in de kantine enkel nog bier en jawel, spuitwater :-D te krijgen
steven Vl
Mountainbiker

Post by steven Vl »

Mooie tocht, niet teveel volk op het parcours en OK er was modder maar niet van die aard dat je niet kon rijden, dus wat wil een mens nog meer.
Genieten en afzien zeker ...

Parking was wel een probleem (ofwel stond ze slecht aangegeven) met als gevolg dat iedereen in de straten begint te parkeren met ontevreden buren als gevolg.

De korte en kleine versie van Hoebelbike, zo zou je deze tocht kunnen omschrijven, alleen was het hier vwat minder warm en droog dan Hoebel 2007 .
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

Mojobiker wrote:Ja amaai, allemaal zo kritisch. Een beetje meer positivisme op dit forum is bij sommigen toch wel welkom vind ik.

Ik zie er hier klagen over het parcours en zo? Volgens mij hebben jullie ergens anders gereden als Lot.

Nogmaals aan de organisatie: kus van de juffrouw en een bank naar voren.

Mojo
als de organisatie dit leest kunnen ze juist te weten komen wat ze nog kunnen verbeteren.
en algemeen gezien is iedereen wel blij dat hij deze tt gereden heeft.
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Nog altijd even goeie vrienden. :wink:

Mojo
Montieken
Mountainbiker

Post by Montieken »

zwaarste tt die ik dit jaar gereden heb, mijne kmteller werkte nie, maar nu weet ik wrm ik zo lang onderweg ben geweest 52 ipv 45 is wel een redelijk verschil bij zo ne zware tcoht! mooie tocht was de eerste x dat ik zelfs nie toe ben gekomen met menne drank! totaal leeggereden de laatste km's. prachtige toer!!
nicolasdb
Mountainbiker

Post by nicolasdb »

echt genoten van toer gisteren, wel goe afgezien ;-)

prachtige streek, kleine villaatjes en vierkantshoeves tegengekomen...

bepijling was toch ok vond ik. vind wel dat ze die overstekende fietspaalkes moeten verbieden ;-))) mij nog net recht kunnen houden, al had biker achter achterwiel bijna in gezicht

volgende jaar terug van de partij!

grtz
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

Massini wrote:@ Beny ; is het soms mogelijk om het parcoursplan van je gps door te mailen in JPEG formaat ??
fotolink van parcour
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Beny wrote:
Massini wrote:@ Beny ; is het soms mogelijk om het parcoursplan van je gps door te mailen in JPEG formaat ??
fotolink van parcour
Merci Beny, meteen opgeslagen op de HD

Massini 8)
Post Reply