Epic S-Works: Project SL: 8,5 kg

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
appleduc
Mountainbiker

Post by appleduc »

RvBerkel wrote:welken crank heb nu in zitten normaal Clavicula MTB of Clavicula MTB DP ?

Headshot wrote:
RvBerkel wrote:mooi bike en lekker licht maar toch vind USA witte epic mooier
heb je daar een foto van, ik wordt telkens terug naar de Belgische site van Specialized doorgeschakeld
heb keer foto gezien op MTB.nl maar kan die link ook niet meer vinden frame is ook wit maar midden stuk is rood met daar in witte S-works letters er in lijkt veel op oude F1 wagen van Marlboro ziet er heel mooi uit
Het zijn de Clavicula's voor 3 kettingbladen, zo heb ik nog altijd de keus om een waar nodig een granny te steken.

Ik denk dat momenteel in USA geen witte Epic is te verkrijgen, enkel rood met wit en dan hebben ze de achterbrug ook nog eens in 2 verschillende kleuren gedaan, een beetje overdone naar mijn mening. Ieder zijn smaak uiteraard.
Last edited by appleduc on Thu 21 Feb 2008 20:28, edited 1 time in total.
appleduc
Mountainbiker

Post by appleduc »

dubbel gepost, sorry
Last edited by appleduc on Thu 21 Feb 2008 20:29, edited 1 time in total.
wasbeer2006
Mountainbiker
Location: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest

Post by wasbeer2006 »

Erg mooi frame en fiets zeg!! Wit frame ziet er stoer uit! hou er wel van

Je durft wel met al die super lichte onderdelen. Ik hou ook wel van een lichte fiets maar die rotor zou ik niet durven. Maar goed ik weeg dan ook 78 kaal 8) met kleding en camelback is dat al gauw 85 kg.
BertG
Mountainbiker

Post by BertG »

Maar goed ik weeg dan ook 78 kaal met kleding en camelback is dat al gauw 85 kg.
Hoeveel liter kan er dan in uwen kamelenrug, amai. :wink:
RvBerkel
Mountainbiker

Post by RvBerkel »

zo snel gaan die alu disc niet stuk ik weeg 85Kg + en heb met dezen schijfen + marta SL in ardennen ook gefiets
wasbeer2006
Mountainbiker
Location: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest

Post by wasbeer2006 »

Hoeveel liter kan er dan in uwen kamelenrug, amai.
Nou ja ik bedolede ook de kleding 3kg water camelbak + 1,5 kilo bag en gereedscahap + 2,5 kilo kleding ik denk dat ik er niet ver vanf zit!
zo snel gaan die alu disc niet stuk ik weeg 85Kg + en heb met dezen schijfen + marta SL in ardennen ook
Dat geloof ik ook wel, maar ik zou er een slecht gevoel bij hebben en dan doe ik het niet! mijn Cube HPC hartail weegt met normal banden en vloestof 9,8 en veel lichter krijg ik hem niet, met mijn gestelde veiligheid eisen! Tuurlijk een SID (-300gr) een notubes DT setje (-200gr) en een paar Fourious fredjes (-400gr) en er is een kilo af, maar dat vind ik het niet waard.
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

awel hoe zit het hier nu?
Al efkens wreed stil hier, is den bike al af?
Ik ben nl razend benieuwd! :-D
appleduc
Mountainbiker

Post by appleduc »

Sorry, dit weekend geen tijd gehad voor foto's zoals gevraagd.
Vandaag gebeld voor de SRAM Red en die zou eind volgende week zeker binnen zijn! Dan is het een kwestie van afwerken; powercordz en remklauwen nog. Binnen 2 weken hoop ik toch te kunnen testrijden.

Iemand ervaringen met Alligator kabels? Beter dan Powercordz?
1852
Mountainbiker

Post by 1852 »

Een ding weten wij zeker, deze fiets komt in uw huis aan de muur te hangen.
U kijkt er de gehele dag naar en denkt mooi! Zo gaat dat elke dag dat u wilt fietsen en zo komt het, terecht, niet meer van fietsen.

Dit is kunst en kunst is om naar te kijken.

(overigens is dit al de 2de Specialized op dit forum waarvan ik stil wordt, tijd om hier niet meer te komen :wink: )
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Hoe kom je aan zwarte marta's terwijl alle marta's die ik ken grijs, rood of goud zijn?
Post Reply