Voor de rest niks dan lof, goeie bepijling, mooie bevoorrading, wel bewust de tweede aan mij laten voorbijgaan. Ik had m'n fietsslot meegenomen, maar zag dat er gratis fietsparking was.
16/02/2008 Herzele
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
In de namiddag lag er toch iets meer modder. Ik ben vertrokken net voor 14u en toen zorgde het zonnetje voor een licht ontdooid parcours. Meestal was alles vlot berijdbaar, soms wat glibberig, maar hier en daar ook een échte ploeterstrook waar menig biker te voet stond. Ik probeerde overal door te ploeteren, gelukkig had ik voor modderbanden gekozen.
Voor de rest niks dan lof, goeie bepijling, mooie bevoorrading, wel bewust de tweede aan mij laten voorbijgaan. Ik had m'n fietsslot meegenomen, maar zag dat er gratis fietsparking was.
Bike spuit ik zelden af, dus over de afspuitstand kan ik niet oordelen. Lekkere douches en een rijstpappeke achteraf. De eerste tocht dit jaar waar ik écht een goed gevoel aan overhield.
Re: tt herzele
Kunnen we aan die foto's geraken?
Langs deze weg willen de wijngaardvrienden alle bikers bedanken voor hun deelname. Jullie waren met 1133 , waar we heel tevreden mee zijn. We houden zeker rekening met jullie opmerkingen, zo dat het volgende keer nog beter zal zijn .
Het goede weer liet ons toe dat we er een paar stukken konden insteken , die anders niet mogelijk zijn . Deze week na een laatste verkenning met onze bikers nog beslist om het wel te doen. Gelukkig !!!
We nodigen jullie alvast uit voor onze volgende organisatie " Omloop De Wijngaard" op 3 mei . De 75 Km zal de moeite zijn !!!!
De Stef. namens De Wijngaardvrienden.
Het goede weer liet ons toe dat we er een paar stukken konden insteken , die anders niet mogelijk zijn . Deze week na een laatste verkenning met onze bikers nog beslist om het wel te doen. Gelukkig !!!
We nodigen jullie alvast uit voor onze volgende organisatie " Omloop De Wijngaard" op 3 mei . De 75 Km zal de moeite zijn !!!!
De Stef. namens De Wijngaardvrienden.
-
taupiesj van dzoarlinge
- Mountainbiker
Post by taupiesj van dzoarlinge »
Gisteren rond 11u vertrokken. Mooie tocht, niet te druk, prachtig weer. Ons goed geamuseerd. Op de weinige modderstroken, er toch in geslaagd om serieus tegen de grond te gaan (wekelijkse gewoonte). in ieder geval merci en tot volgend jaar.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Niet aantrekken, bij ons was er ook iemand die zich serieus heeft vuilgemaakt...taupiesj van dzoarlinge wrote:Gisteren rond 11u vertrokken. Mooie tocht, niet te druk, prachtig weer. Ons goed geamuseerd. Op de weinige modderstroken, er toch in geslaagd om serieus tegen de grond te gaan (wekelijkse gewoonte). in ieder geval merci en tot volgend jaar.
http://www.herders.be/fotos/2008/0216.html
Was het ook op een smal padje in een linkse bocht? Er stond daar een madammeken en die zei dat het de ene na de andere was die daar tegen de vlakte ging. Wat verder was er gravier gestort tegen de modder.
Ik ben me daar links het veld in geschoten. Dat bodderde wel serieus.
-
Slissen
- Mountainbiker
- Location: Merida Matts TFS 900/Shimano XT/Vaste carbon vork/Magura HS33
Wegens tijdsgebrek de 36km gereden en het was werkelijk TOP! Mijn nieuwe bike ook voor de eerste keer getest en niets dan lof erover!
Mooi weer, mooie baantjes die ik nog nooit gezien had (en ben van de streek), goeie bevoorrading en uitstekende bepijling...wat wil men nog meer?!
Tot de volgende in Herzele!
Mooi weer, mooie baantjes die ik nog nooit gezien had (en ben van de streek), goeie bevoorrading en uitstekende bepijling...wat wil men nog meer?!
Tot de volgende in Herzele!
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Hoeda? Het seizoen begint pas!unitas wrote:nog één keer met de mtb in maldegem en dan is het proper kuisen en tot volgend seizoen
na een jaar bronzen zomer en platina winterlaureaat te zijn eens een zomer volop wielertoerist spelen....Herder Steven wrote:Hoeda? Het seizoen begint pas!unitas wrote:nog één keer met de mtb in maldegem en dan is het proper kuisen en tot volgend seizoen![]()
verandering van spijs doet eten