puur estethisch detail: als het aan mij lag, zou die bekraste zadelpen al gauw vervangen worden...
SC Heckler final stage
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Angelo.
- Mountainbiker
Weet je ook hoe het komt dat die bekrast is? Ben mijn eigen nog steeds aan het overhalen om een joplin te kopen. Ieder andere zadelpen zal bij mij binnen de korste keren net zo begaaid gaan uitzien.Mister T. wrote:echt nog meer![]()
met die upgrades!
![]()
puur estethisch detail: als het aan mij lag, zou die bekraste zadelpen al gauw vervangen worden...
- Mister T.
- Mountainbiker
Kan me inbeelden waarom...Angelo. wrote:Weet je ook hoe het komt dat die bekrast is? Ben mijn eigen nog steeds aan het overhalen om een joplin te kopen. Ieder andere zadelpen zal bij mij binnen de korste keren net zo begaaid gaan uitzien.Mister T. wrote:echt nog meer![]()
met die upgrades!
![]()
Ik ben iemand die, eenmaal de perfecte hoogte gevonden, mijn zadelklem verzegel zodat er niemand meer die juiste hoogte kan verknoeien
Trouwens, das nu eigenlijk wel de beste reden die ik al gehoord heb om je stante pede een Joplin aan te schaffen. Zou perfect staan onder die Heckler...
- K2-er
- Test team
- Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
Nu moet je wel Angelo, hup met die joplin!Mister T. wrote:Kan me inbeelden waarom...Angelo. wrote:Weet je ook hoe het komt dat die bekrast is? Ben mijn eigen nog steeds aan het overhalen om een joplin te kopen. Ieder andere zadelpen zal bij mij binnen de korste keren net zo begaaid gaan uitzien.Mister T. wrote:echt nog meer![]()
met die upgrades!
![]()
Ik ben iemand die, eenmaal de perfecte hoogte gevonden, mijn zadelklem verzegel zodat er niemand meer die juiste hoogte kan verknoeien![]()
Trouwens, das nu eigenlijk wel de beste reden die ik al gehoord heb om je stante pede een Joplin aan te schaffen. Zou perfect staan onder die Heckler...Tegen pagina 8 in deze topic een Joplin?
Wielen staan er echt mooi onder
Heb de velgen eens opgezocht... Ziet er toch goed uit :
Intended use: Hardcore XC / Marathon / All Mtn - Disc specific
Ultra strong, exceptionally lightweight (440g per rim)
32h with eyelets
True Track Technology™; a unique sleeved rim design
produces the strongest rims available
Every rim is stress relieved and work hardened after joining
to be the flattest, best building rims available
100% QA on each and every rim ensures near-perfect
round and run out
Concentrically drilled holes for perfect spoke alignment
Width: 23mm / ERD: 540
Available in matte white or black
440gr is alleszins licht voor een All mountainvelg.
Intended use: Hardcore XC / Marathon / All Mtn - Disc specific
Ultra strong, exceptionally lightweight (440g per rim)
32h with eyelets
True Track Technology™; a unique sleeved rim design
produces the strongest rims available
Every rim is stress relieved and work hardened after joining
to be the flattest, best building rims available
100% QA on each and every rim ensures near-perfect
round and run out
Concentrically drilled holes for perfect spoke alignment
Width: 23mm / ERD: 540
Available in matte white or black
440gr is alleszins licht voor een All mountainvelg.