27/01/08 Huldenberg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Yosyb
Mountainbiker

Post by Yosyb »

ons verslag kan je vinden op www.dc-construct-team.be
pcrispey
Mountainbiker

Post by pcrispey »

Inderdaad een prachtige tocht ! Mooie pacour, goed bereidbaar , goeie bevoorrading en de zon was ook van de partij.

Ik heb ook de 50 km gereden en op sommige stukken waar de verschillende afstanden samen kwamen was het wel druk maar respect voor iedereen die dit tot een goed einde probeert te brengen ook een dikke pluim aan de erg jeugdige deelnemers die ik ben tegen gekomen vandaag.

Sommige kloegen wel en riepen dat het niet hun dag was maar het was gewoon een prachtige MTB dag !

Tot volgend jaar Huldenberg.
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

echt een knap tochtje. met veel te weinig slaap ging het anders toch goed vooruit. 2 tot 3 keer plat gereden vandaag. :( voor de rest echt super en alles vlot berijdbaar! =D>
nero
Mountainbiker

Post by nero »

:lol: Ik ben ook van het verre limburg afgezakt naar deze tocht omdat ik hiervan mooie voorbeschouwingen had gelezen. En ik heb t me niet betreurd. Bij de start al een file om inteschrijven, daarna een serieus klimmetje na de start. het was wel geweldig om bij elke helling de afstand en het % te plaatsen. zo was er een helling van 10!!!!!%. ook het privéstuk in da bos was zéér mooi. de bevoorrading was perfect. Ik vond het een prachtige streek.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

Willy D wrote:ps: binnen 2 weken krijgt ge nog zoiets ferm onder de wielen geschoven: tijd om te gaan Zoenken
wat ne mens al niet doet voor ne Leffe :-) :-) :-)

Mijn eerste TT van 2008 moet nog gereden worden MAN MAN MAN maar Huldenberg is de moeite om steeds te doen !
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

phille wrote:
Willy D wrote:ps: binnen 2 weken krijgt ge nog zoiets ferm onder de wielen geschoven: tijd om te gaan Zoenken
daar hou ik u aan :wink: :-)
papasven
Mountainbiker
Location: Willier ORO PURO FS, NE kapotte Orbea OIZ Carbon Marathon ! En nog nen hele hoop andere !

Post by papasven »

[-X [-X [-X :evil: [-X [-X :evil: Een leven lang ongeluk toegewenst aan die pipo met zijn cross fietske en zijn fidea tenueke, die zonder blikken of blozen zijn papiertje van zijn energie reep met een grote zwaai weg smeet binnen in het bos ! Is dat uit frustratie dat hij niet mee naar Triviso mocht of wa !. #-o [-X [-X [-X :evil: :evil: :evil: [-X [-X

Verder prachtige tocht !
Eizerbiker
Mountainbiker

Post by Eizerbiker »

Eigenlijk ist heel simpel om "iets" te zeggen over dezen tocht.Wij wonen in de buurt en toch blijft dit ook voor ons nen zaligen tocht :drunk: Prachtig,maar heavy parcours,goeie bevoorrading(en) en goed afgepijld,tel daar ook nog het weer bij en je weet het wel :roll: :dit is en KLASSIEKER. =D> =D> Tot volgend jaar.
gettah
Mountainbiker

Post by gettah »

Schijfrem wrote:Ook nen dikke merci aan diene gast die mijne auto heeft losgetrokken nadat ik hem achter de kantine muurvast had gereden in het veld :oops:
Ah, waarde gij da. Vergeef het ons dat we nog met u staan lachen hebben... :wink:

In Huldenberg was alles dik in orde, zelfs de WARME douches waren fantastisch !!
Die mannen met cyclocross fietsen zijn precies speciaal gevallen. Heb er vandaag zeker 3 zien passeren zonder helm, al ben ik er zeker van dat ge die op dit parcours goed kunt gebruiken bij een eventuele val :-?

Tot volgend jaar !!
Gwieto
Mountainbiker

Post by Gwieto »

Willy D wrote:
phille wrote:
daar hou ik u aan :wink: :-)
En ik ook !
Post Reply