en niels omai wat een stunt deed van 30 sec achterstand terug naar voren knallen (word een gevaarlijk manneke) en derde worden
BK Veldrijden
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
sven nys verdient dit dik
en niels omai wat een stunt deed van 30 sec achterstand terug naar voren knallen (word een gevaarlijk manneke) en derde worden

-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
Tja, het enige juiste wat je zegt is het voorlaatste, de beste heeft gewonnen!firemen wrote:zieken zieken amaai mijn kloten als ge zo kunt rijden dan , zeveraars zijn het. En de start , ze moesten ze terug roepen of uit de race halen de sukkelaars.
De beste heeft gewonnen , ook al rijd iedereen tegen hem
grtz
Mochten ze echt tegen hem rijden, dan deden de anderen geen meter kop werk...toch even anders vandaag dacht ik! En ziek is ook extra rust let toch een beetje op voor ge met verwijten naar iemand z'n hoofd smijt!
Proficiat Sven, Twas schoner op deze manier e maat
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
Toch eff 1ste post bekijken dan en bert bibber!!!slapende biker wrote:Als ik goed gelezen heb , is er niemand met de juiste pronostiek ( top 3 ) .
Ik vindt dat Sven Nys dit verdiend .
Al vindt ik het een mooie van Niels albert na zijn lekke band
Last edited by snellebeentjes on Sun 06 Jan 2008 17:42, edited 1 time in total.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Was spannend tot op de laatste 500 meterkes
sterke Wellens en amai de Niels nog lek gereden ook knap terug gekomen
moest hij niet lek gereden hebben kon hij gewonnen hebben
Erwin zat ook inform
Sven Nys is terecht kampioen voor de 5e keer zeker niet de makkelijkste
sterke Wellens en amai de Niels nog lek gereden ook knap terug gekomen
moest hij niet lek gereden hebben kon hij gewonnen hebben
Erwin zat ook inform
Sven Nys is terecht kampioen voor de 5e keer zeker niet de makkelijkste
-
firemen
- Mountainbiker
de start was al vals anders was het nog anders geweest. Alleen albert chapeau , maar vervecken kom kom vandaag een goede prestatie maar dat is ook alles dit seizoen. En Wellens als hij zo ziek was als dat ze bij fidea beweerden , dan mag je extra rust hebben als je dit dan kan ben je volgens MIJ niet zo ziek geweest.Dat is mijn mening hé
grtz
grtz
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
Tja das idd uw mening maar om meteen met de woorden, zeveraars en sukkelaars te gaan gooien...vind ik wat ondermaats! En tegen Albert wel chapeau? was die ook niet ziek geweest? bij hem kan het dan plots weer wel?
Volgens mij ziet brandmanneke de Fidea's niet graag....

Volgens mij ziet brandmanneke de Fidea's niet graag....
-
firemen
- Mountainbiker
o jawel , fidea of niet , maakt niet uit.Ik vind gewoon een vervecken die het hele seizoen niks presteert en dan nu toch een kleine prestatie daar moet men niet over doen als of het god weet wat is. Het is bk dus er doen geen buitenlanders mee anders vond je hem weer rond de 10de a 15de plaats. Wellens ok daar kan ik nog mee leven die doet altijd mee vooraan en ja ge hebt misschien gelijk omdat het zo een vechterke is zal hij er beter mee kunnen omgaan als hij ziek is.
prachtig bk met een terechte kampioen heb weer een groot min punt al da gescheld en geboe moet da echt zo kampioen maar schaam me echt te zeggen fan te zijn van nijs wat vervekken te horen kreeg amai vargeet ni zonder hem was er geen belgische wereldkampioen ! PRESTATIE VAN BK ZONDER TWIJFEL SANNE KANT PROFICIAT AAN HAAR !