06/01/2008 Vossem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
cateye
Mountainbiker

Post by cateye »

laagvlieger wrote:Vandaag is de wegen rond vossem gaan onveilig maken, begon direct goed, met een modderige klim waar je serieus diep moest gaan om deze al rijdend te doen. De wegen die volgende waren goed bereidbaar wel opletten geblazen met hier en daar moddersporen. De tijd ging snel wat wil zeggen dat het parkours erg gevarieerd was en je je geen moment verveelde, onderweg 2x van de fiets gemoeten, de technische beklimming in het bos een 5tal meter dan een klim met haarspeld met vervolg een schuin paadje en sporen, niets voor mij en iedereen blijkbaar [-X De bevoorading kwam als gegoten en was voldoende niet super maar goed. De klim ernaar was geen spek voor mijn bek, te technisch met sporen,modder e.d de hellingsgraad was geen probleem(klim met de dag beter) de wegen en paadjes erna waren ok,had erger verwacht met de regen van afgelopen dagen tot mijn verbazing reden we vossem binnen had nl maar 43km staan. Misschien ergens misreden,zou niet weten waar. Was een mooie tt met alles erop en eraan.
Superpunten: bewaakte fietsparking, seingevers bij oversteken, afspuitstand en uiteraard parkoers.
Twijfelgeval: 2de bevoorading(toch een zware tocht in de winter)
Minpunt: geen korting voor licentiehouders
Kom zeker terug staat in mijn top 10 van het jaar zenne =D>
p.s: onderweg een club gezien met zeer mooie truitjes oranje met wit en zeer mooie dame ook met full specialized. Van waar zijn jullie soms? Heb gans de rit niet ver achter of voor jullie gereden.Reed met een trek volledig in het zwart
Dat is wellicht deze dame die ik toen met Lucky Iron op een toertocht in Ouffet heb gespot
http://dehertoghdavid4626.fotopic.net/p40793562.html
en heb een verslagke gemaakt van gisteren
op http://www.bierkarboys.be
Ivan
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

@cateye das inderdaad da meisje rijd niet slecht ,amaai! =D>
Van welke club zijn die? mooie tenues ook.
cateye
Mountainbiker

Post by cateye »

laagvlieger wrote:@cateye das inderdaad da meisje rijd niet slecht ,amaai! =D>
ik weet niet welke club, maar ik ben hen in het begin ook voorbij gereden
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

cateye wrote:
laagvlieger wrote:@cateye das inderdaad da meisje rijd niet slecht ,amaai! =D>
ik weet niet welke club, maar ik ben hen in het begin ook voorbij gereden
Dan moeten wij elkaar ook gezien hebben.
Wanneer komen fotos online?
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

fotos staan online, ik en mijn maat staan er niet op #-o zijn gefotografeerd geweest normaal,bizar. Hopelijk staan we op filmpje. :lol:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Sta op film en fotos niet op, bizar want zie mannen die iets voor ons vertrokken zijn en wij voorbijgestoken hebben een beetje na de start.
nofear
Mountainbiker

Post by nofear »

ik had 48 km op de grote toer hoe kan het dan dat er veel zijn die maar 42 km hebben?
waar staan die foto's online?
Voervallei Voske
Mountainbiker

Post by Voervallei Voske »

nofear wrote:ik had 48 km op de grote toer hoe kan het dan dat er veel zijn die maar 42 km hebben?
waar staan die foto's online?
De foto's en film staan op http://www.voervalleivossem.be/.
Hierbij wil ik ook de 875 moedige MTBers bedanken die het zware parcours trotseerden. En uiteraard wil ik ook de 60 vrijwilligers bedanken die elk hun best hebben gedaan om er een meer dan degelijke TT van te maken.=D>
Wij hebben niet echt kunnen controleren hoeveel km's minder de 46 km was geworden na het schrappen van een paar stroken.
Ik had na controle van het parcours 's morgens en het afbreken van de pijltjes erna 90 km.
Ik hoop jullie volgend jaar weer te mogen verwelkomen met waarschijnlijk weer een nieuw parcours, iets lichter dan dit jaar.

Groeten Voervallei Vossem
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Volgend jaar het parkoers lichter #-o doe maar ietsje zwaarder missch extra klimmetjes op de baan =D> Vond hem van de jaar zéér goed. =D>
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Film gezien. Aparte stijl moet ik zeggen.(positief bedoeld)
Post Reply