15/12/07 Moen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Herder Ronny wrote:
jootje wrote:Mij mag je ook verwachten... en niet alleen.

Organisaties van sympathieke MTB clubs hebben bij ons altijd een streepje voor =D>
Vorig jaar was ik hier als enige Herder aanwezig, maar 'k heb zodanig reklame gemaakt over deze tocht, dat dit jaar massaal de Herders naar Moen afzakken...
waarvoor dank! =D> =D>
De Herders zijn dan ook een aangename bende hé (allez die die ik al tegenkwam toch #-o )
Daniel
Mountainbiker

AMOUGIES

Post by Daniel »

Als Moen een beetje weg heeft van de tocht in AMOUGIES zalt zeker in orde zijn. t' Is toch een beetje in de buurt he. Een tiental km denk ik. Laats mijn ketting doorgestampt op de laatste keer kluisberg. Best dat het van danaf enkel nog naar beneden was. :-D

Voor de rest mooie streek om te biken. Zal ne keer aan mijn mede rider vragen om naar daar af te zakken.
m-biker
Mountainbiker
Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride

Post by m-biker »

i-Mac wrote:We komen met een 3-tal Bruggelingen naar deze TT. Ik ben eens benieuwd of mijn Schwalbe Landcruiser goed genoeg zullen zijn. Ik heb er nu al diverse TT's mee gereden, en dat ging tot op heden goed, maar als ik de hoogtemeters zie, zou het wel eens kunnen lastig zijn. 8)
bekenden? ik zak ook af naar Moen, hoe laat vertrek je?
Rock Rider
Mountainbiker

Re: AMOUGIES

Post by Rock Rider »

Daniel wrote:Als Moen een beetje weg heeft van de tocht in AMOUGIES zalt zeker in orde zijn. t' Is toch een beetje in de buurt he. Een tiental km denk ik. Laats mijn ketting doorgestampt op de laatste keer kluisberg. Best dat het van danaf enkel nog naar beneden was. :-D

Voor de rest mooie streek om te biken. Zal ne keer aan mijn mede rider vragen om naar daar af te zakken.
Wij liggen iets verder van amougies dan 10 km maar de streek is er zeker niet minder om...

Wij liggen eerder bij zwevegem en gaan dan ook richting Sint Denijs, Kooigem, Bellegem en terug... :wink:

Maar we verzekeren toch een mooi tochtje... :lol:
padre
Mountainbiker

Post by padre »

15 december schitterende dag om 30jaarkes te worden.Jaja leffelover al 30jaar,we gaan der zaterdag zeker bij zijn.Eerst een goe ritje en dan veel dust hebben en mijne verjaardag vieren. =D> =D>
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

amaai, na the fast en johneke creep nog nen derde jarige, den leffelover! Amaai da zal nogal een fuifke gaan worden... #-o
Signer
Mountainbiker

Post by Signer »

Ikke komme ook af, :-D 8) :-D
Beetje steun aan collega Moonrider,en natuurlijk schitterende tocht.
Jammer dat ze geen flandrienweer uitgeven.

Tot zaterdag moonie en de Steenbakkers :wink:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Zo,een mooi (Brugs)bikeweekendje zit erop met Hertsberge en Zedelgem.
Vanaf nu zijn alle ogen volledig gericht op het volgende weekend en dat belooft ook weer heerlijk smullen.We kijken vol ongeduld uit wat de steenbakkers ons dit jaar weer allemaal gaan aanbieden van parcours.

Dat het subliem wordt over de hele lijn kan ik jullie nu al vertellen.
Moen staat ieder jaar garant voor een steengoede organisatie en een dito parcours.

Het kan niet rap genoeg zaterdag zijn.

Ben benieuwd naar de toestand van het parcours deze week.We zijn de laatste tijd weer veel gewoon,dus der kan nog altijd eentje bij!!!
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

vrijdag volgt een laatste update van het parcours...
Ikzelf en Dark Dingo doen dan nog eens een controleke en we zien dan wel... Enkele foto's gaan er dan misschien ook wel nog bij komen... :wink:
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Signer wrote:Ikke komme ook af, :-D 8) :-D
Beetje steun aan collega Moonrider,en natuurlijk schitterende tocht.
Jammer dat ze geen flandrienweer uitgeven.
Tot zaterdag moonie en de Steenbakkers :wink:

Ela Signerke , laat ze het ons ne keer gunnen hé :lol: [-o<
het parcour ligt er goed bij na de bepijling van zaterdag :bounce:
Post Reply