Versluys Ostend Beachrace 2 decemebr 07

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

ufo wrote:Zaskar72, niet zeuren he, [-X
Ik vind als ze je een voorstel doen dat je volgend jaar voor niets mag starten een prima voorstel!!
Stel voor dat ze allemaal zeggen dat ze een kwetsuur hebben en niet kunnen deelnemen, ik wil niet zeggen dat jij niet echt gekwest bent maar iemand zou ook kunnen zeggen omdat hij geen zin heeft om tegen 8bft in te beuken dat hij 'gekwetst' is om zo zijn inschrijvingsgeld terug te krijgen. Zo gaat dat toch niet, wees jij zelf eens sportief!!
Ik vind het maar al te normaal dat je dit met een dr attest moet kunnen voorleggen.
Als je risico's wil vermijden kun je ook nog altijd de dag zelf inschrijven, maar ja tis dan duur hé.
Ik kon 2 jaar terug voor de zelfde reden niet deelnemen aan de Cristalp marathon in Zwitserland, ik vroeg ook of ik mijn inschrijvingsgeld kon laten staan voor het volgende jaar, zelfs dat was niet mogelijk, het ging hier over 75euro.
Dus niet zagen als zij jouw een deftig voorstel doen.
Nee wel zagen reglement is reglement en als daar niks instaat van attest of wat dan ook dan zijn ze VERPLICHT het geld terug te geven! Ik heb is raad gevraagd aan een bevriende advocaat en die zegt dat ze dat moeten terug geven omdat er nik in het reglement staat in de zin van:..wij geven geen inschrijvingsgeld terug na betaling... Wat in het reglement van Bredene wel stond!! En die van Oostende weten dat!! Wedden dat het er volgend jaar wel zal instaan !
Ik zal deze organisatie nooit goed praten!
Ik rij al van 1994 MTB en dit maakte ik nog nooit mee SCHANDALIG !!!!
ufo
Mountainbiker

Post by ufo »

Zaskar wat ben jij een XXX zeg [-X
Forum onwaardig ben je
Volgens mij ben jij geen echte biker, die reageren niet zo....
:oops: moet je zijn gino!!!
jonathan
Mountainbiker
Location: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700

Post by jonathan »

dit staat op de site vande beachbikers

Nieuws: 1-12 Naar aanleiding van de ongunstige weersvoorspellingen

voor morgen zal de organisatie de dag zelf beslissen om de

wedstrijd al dan niet in te korten.

De wedstrijd gaat door maar de veiligheid primeert!
alainvwbike
Mountainbiker

Post by alainvwbike »

zaskar72 wrote: Dr. kost me €21 dus das geen oplossing zei ik. #-o
Trekt ge toch grootste deel van terug!?
Tis toch een klein beetje logisch dat organisatie een bewijs wil denk ik.
Voor de rest wil ik me ni moeien.

Ik ga morgen de storm proberen te overwinnen!!
PILE!
Mountainbiker

Post by PILE! »

Ik denk dat we morgen deel uitmaken van iets unieks. Als het werkelijk zoveel zal regenen en waaien als de verspellingen zeggen denk ik niet dat ik dat nog ooit zal vergeten. Tzal ferm zijn. Best mogelijk dat minder dan de helft zal uitrijden.
0lle4
Mountainbiker

Post by 0lle4 »

t was te verwachten, als t ier (aan de kust) blaast kan t goe blazen. maar idd t zal wel uniek zijn, een voordeel van de wind zullen we niet hebben met een Zuidwester, we zullen in zee worden geblazen #-o
Ing.Speci
Mountainbiker

Post by Ing.Speci »

Tgoh ik kijk er naar uit, keb er echt zin in in dees weer, mijn persoonlijke hulp wel wat minder! Wel beu dak pas in de derde box mag starten!
Ze zouden beter de grote en de kleine toer apart laten starten, 10min ertss ofzo, zou al veel beter zijn om naar echte waarde geklasseerd te worden! Niet?
Simp
Mountainbiker

Post by Simp »

Het is toch ofwel tegenwind, ofwel meewind? Geen zijwind? Wat toch iet of wat positief is! Zou niet graag met zijwind in een groepje rijden :wink:
WouterDM
Mountainbiker

Post by WouterDM »

Simp wrote:Het is toch ofwel tegenwind, ofwel meewind? Geen zijwind? Wat toch iet of wat positief is! Zou niet graag met zijwind in een groepje rijden :wink:
Inderdaad: sterke tegenwind in de 1e helf van de ronde, sterke meewind in de 2e helft!!!
Opzij
Mountainbiker

Post by Opzij »

Of het is zoals een jaar of vijf zes geleden in Scheveningen ieder terug naar huis zonder strandrace en toen was de storm al gaan liggen
Post Reply