25-11-2007 Sint-Baafs-Vijve

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

Jammer maar dit jaar deze niet kunnen rijden was nochthans 1van de mooiste die ik gereden heb vorig jaar :evil: :evil: :evil:

Maar is wel voor nen goeie reden :lol: moet nog zo'n 100tal stokbroden maken tegen 11u en wil dat ze maar uit m'n oven komen om 10u30 kwestie van de mensen een vers produktje aan te bieden :P

Hopelijk volgende TT der wel weer bij
greetzzzz en t'amusement daar :wink:

Den bakker
SuPaH FLY
Mountainbiker

Post by SuPaH FLY »

nu maar hopen dat de fiets klaar geraakt en dat ik wat langer mag spelen dan gepland (11.00 uur bezoek bij ons thuis ?!?!?) #-o #-o #-o
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

ik probeer en hoop om er bij te kunnen zijn, maar mijn valpartij van vorige zondag in Frankrijk speelt mij momenteel ferm parten. Mijn bil slaat alle kleurkes uit, maar mijn heup bezorgt mij het meeste pijn. Sinds een 2-tal dagen heb ik een vrij serieuse pijn aan de achterkant van mijn heup ... ik hoop met veel rusten de komende dagen en zalfkes dat ik toch kan aanzetten ...
levensgenieter
Mountainbiker

Post by levensgenieter »

Voila, na een week wikken en wegen over wat wel en wat niet zou kunnen ivm het parcours en het afwachten van de hoeveelheid neerslag
die we deze week nog op ons dak gingen of gaan krijgen, ligt het parcours voor 100% vast. En......het ziet er allemaal schitterend uit.

Niettegenstaande de regen van de afgelopen dagen, ligt alles er nu al volledig berijdbaar bij. En ze voorspellen niet te veel regen tegen zondag, dus het kan alleen maar nog beteren.
We hebben dan ook al enige uurtjes op het parcours versleten om dit te bekomen, zodat we geen enkele strook er zullen moeten uit laten.
Persoonlijk vind ik hem nog beter dan vorig jaar en iets lastiger. Vooral de lange bosstrook is er ene om u tegen. Een lange strook (7,5 km off-road) met behoorlijk wat vals plat in , met single-tracks, maar ook met bredere paden, waar er gemakkelijk kan ingehaald worden. Deze strook zit wel maar gedeeltelijk ( 3,5 km) in de 30km-afstand.
Na deze strook zal de bevoorrading meer dan welkom zijn.
Daarnaast zijn er natuurlijk de doortochten in de privédomeinen, die elk jaar terugkomen en de vele onverharde verbindingsstroken ertussen met enkele nieuwe erbij, zodat er toch een goeie 1500 m meer onverhard in zit tov vorig jaar.
Vergeet natuurlijk niet de hoogtemeters die er nog ne keer bijkomen op de langste afstand en het is best wel een pittige maar doenbare tocht.
Kortom, kom gewoon af, kijk ne keer rond u tijdens de rit en geniet ervan.

de afstanden :

30 km 50 hm bevoorrading na 17 km
35 km 90 hm " " 23 km
40 km 130 hm " " 23 km
50 km 350 hm " " 23 km

Achteraf afpuitgelegenheid ( 20 slangen), aparte douches voor mannen en vrouwen, ne hotdog en een ruime aprés-zaal.

groeties en tot zondag
Vl-ardenner
Mountainbiker

Post by Vl-ardenner »

Dit is een mooie beschrijving... en ben uiteraard overtuigd! :-D

Zal net als vorig jaar opteren voor de 50km, en de 350hm.

Tot zondag! 8)
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Begin er meer en meer zin in te krijgen na je beschrijving ''levensgenieter''
tot zondag voor de 50 km :P
Komen met een kleine deligatie :-D
TREKKERTJE
Mountainbiker

Post by TREKKERTJE »

verdorie na al hetgene ik hier gelezen heb ben ik overtuigd om voor de eerste keer ook naar hier af te zakken :oops: :oops:
Aircoboy
Mountainbiker

Post by Aircoboy »

Yep,
ik ben er ook bij.
Vorig weekend sinds lang eens niet gereden wegen uitstapje in Toscane maar dit weekend vliegen we er weer in.
Heb deze tt vorig jaar ook gereden meen ik, maar ik kan me niet meer herinneren dat het speciaal zwaar was. We zien dus wel.
Ik ga alvast een modderbandje opleggen.
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

Riding Butcher wrote: vorige week te lang blijven plakken in de Morea.
?
Als je vroeg genoeg start zal de morea misschien nog open zijn want je gaat er passeren bij de start #-o #-o #-o
bells(wacky racer)
Mountainbiker

Post by bells(wacky racer) »

hallo

wij gaan ook van de partij zijn voor de eerste keer met de WACKY'S.
Post Reply