Als je ziet dat er zoveel off-road is; ben ik overtuigd om ook te komen.
Hoe minder weg, hoe meer fun.
Deze renner komt zeker af.
17/11/07 sint-andries
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- deurbieter
- Mountainbiker
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Inderdaad,deze is echt een TOPPER met een grote,dikke,vette T.
Winter of zomereditie,de tt's van de Brugse Bikers zijn altijd formidabel goed en altijd vinden ze wel iets nieuws.Hun parcours vind ik altijd subliem met een enorm hoog fungehalte!!!
Winter of zomereditie,de tt's van de Brugse Bikers zijn altijd formidabel goed en altijd vinden ze wel iets nieuws.Hun parcours vind ik altijd subliem met een enorm hoog fungehalte!!!
- Bouwerke Ed
- Mountainbiker
Post by Bouwerke Ed »
Met onze vorige wintereditie mochten we 1465 bikers verwelkomen.VHJ wrote:kan er iemand meer info geven over deze tochten.
wil er ook eens gaan rijden.![]()
De tt is op enkele plaatsen gewijzigd om hem nog aangenamer te maken met meer offroad en private stroken.
Er zitten drie private crossparcours bij, die zelfs bij slecht weer goed berijdbaar blijven.
Misschien de reacties eens lezen van vorig jaar te vinden op volgende link
http://www.brugsebikers.be/ttreacties.html
Van het bestuur mag ik nog verklappen dat elke deelnemer na het rijden een gevuld zakske mag afhalen!
Onze warme bakker Dufoor Yves (Brugse Biker met het meest gereden woensdag oefenritten!) zorgt ook nog voor een verrassing op de bevoorrading. Lekkerrr.....sssssssssssssttttttttt....
Zoals op vorige edities zal Brubiker opnieuw zorgen om zoveel mogelijk foto's te nemen en deze zo vlug mogelijk op onze site plaatsen.
Overtuigd? Tot Zaterdag.
das ongeveer evenveel als wij
vorig jaar ook +-1450 deelnemers
op dezelfde dag altijd
vorig jaar ook +-1450 deelnemers
op dezelfde dag altijd
Bouwerke Ed wrote:Met onze vorige wintereditie mochten we 1465 bikers verwelkomen.VHJ wrote:kan er iemand meer info geven over deze tochten.
wil er ook eens gaan rijden.![]()
De tt is op enkele plaatsen gewijzigd om hem nog aangenamer te maken met meer offroad en private stroken.
Er zitten drie private crossparcours bij, die zelfs bij slecht weer goed berijdbaar blijven.
Misschien de reacties eens lezen van vorig jaar te vinden op volgende link
http://www.brugsebikers.be/ttreacties.html
Van het bestuur mag ik nog verklappen dat elke deelnemer na het rijden een gevuld zakske mag afhalen!
Onze warme bakker Dufoor Yves (Brugse Biker met het meest gereden woensdag oefenritten!) zorgt ook nog voor een verrassing op de bevoorrading. Lekkerrr.....sssssssssssssttttttttt....
Zoals op vorige edities zal Brubiker opnieuw zorgen om zoveel mogelijk foto's te nemen en deze zo vlug mogelijk op onze site plaatsen.
Overtuigd? Tot Zaterdag.