21/10/07 Betekom

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bert bibber
Mountainbiker

Post by bert bibber »

hier zijn wat filmkes !!!
:-D :-D

meer heb ik niet kunnen filmen het was te druk.

bert
Teze
Mountainbiker

Post by Teze »

schoon tochtke. (tof parcours, goede afpijling) Enkel een kleine overrompeling bij de bevoorrading.

Na de bevoorrading herkende ik veel stukken van mijn zomerritjes op woensdag vertrekkende uit Rotselaar met een aantal bikers die er de streek goed kennen.

Toch weer in geslaagd nog eens plat te rijden (vorig WE de achterband, nu de voorband); twas al weer bijna een jaar geleden.
bompi
Mountainbiker

Post by bompi »

mooie tocht goede afpijling ik ben om half 10 vertrokken aan sporthal en op een slecht uur aan bevoorrading gekomen denk ik er lag nog 1 centwafeltje niet dat ik van die koekjes eet maar de appelsienen waren ook op en dat lust ik wel. er was nog veel sportdrank aanwezig. voor de rest was alles dik in orde
bompi
Mountainbiker

Post by bompi »

mooie tocht goede afpijling ik ben om half 10 vertrokken aan sporthal en op een slecht uur aan bevoorrading gekomen denk ik er lag nog 1 centwafeltje niet dat ik van die koekjes eet maar de appelsienen waren ook op en dat lust ik wel. er was nog veel sportdrank aanwezig. voor de rest was alles dik in orde
bompi
Mountainbiker

Post by bompi »

daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

gij hebt em 3 keer gereden? shiek =D>
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

bert bibber wrote:hier zijn wat filmkes !!!
:-D :-D

meer heb ik niet kunnen filmen het was te druk.

bert
ge hebt ons clubke stiekem op uw filmke gezet. :lol: die mannen met hun geel bollen waren wij.
bompi
Mountainbiker

Post by bompi »

sorry 3 maal op ok gedrukt [-X
Lucky22
Mountainbiker
Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Post by Lucky22 »

Samen met lucienne22 deze tocht gereden.
Zeer mooie en leuke tocht waar een beetje van alles inzat. Zaten enkele mooie singletracks tussen.
Na de bevoorrading zat er wel naar mijn gevoel +/- 40% dezelfde stukken in als de TT van Tremelo van vorige week maar ons hoor je niet klagen want dit blijven zeer mooie stukken om te rijden :wink:

Staat met stip genoteerd om volgend jaar opnieuw te rijden, een aanrader
Sidi
Mountainbiker

Post by Sidi »

Of die van Tremelo hebben 40% van deze tocht "geleend" een week eerder..

Zeer mooie afwisselende tocht, met een zeer mooie bevoorrading. Ze zouden beter een deel op het einde zetten, dan kan ik wa meer binnenspelen :-D

Tot volgend jaar
Post Reply