na enkele dagen parcours bouwen, vandaag eindelijk eens een stukje op de fiets getest, met name klein zwitserland dat ondertussen al zo klein niet meer is. Maar liefst 1740m lang en naar schatting 2487 hoogtecentimeters. Dit stukje parcours afgelegd in welgeteld 7min. 23 sec, dus een duizelingwekkend gemiddelde snelheid van 14,1 km/h . Gemiddelde hartslag rond de 170 slagen/min.
Ik vermoed dat er nog enige progressie mogelijk is als ik langs de bomen rij ipv er tegen.
21/10/07 Oostrozebeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- cowboy peter
- Mountainbiker
'k twijfel sterk... 30 of 45 km???
Heb dit jaar ruim 15.000 km in de benen. Zal wel zien als ik kan uitrijden??? Hi Hi
OR is voor mij in ieder geval de start van het winterseizoen!!! Zalig! Weer met de maten fun maken in de velden. (Tot ergernis van de "echte bikers")
Tes toch steeds weer een confrontatie tussen de bikers en wegrenners.
Heb dit jaar ruim 15.000 km in de benen. Zal wel zien als ik kan uitrijden??? Hi Hi
OR is voor mij in ieder geval de start van het winterseizoen!!! Zalig! Weer met de maten fun maken in de velden. (Tot ergernis van de "echte bikers")
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
Ik denk, nee ik ben het zeker dat op deze tocht de wegrenners het zullen moeten afleggen tegen de bikers.Respi wrote:'k twijfel sterk... 30 of 45 km???
OR is voor mij in ieder geval de start van het winterseizoen!!! Zalig! Weer met de maten fun maken in de velden. (Tot ergernis van de "echte bikers")Tes toch steeds weer een confrontatie tussen de bikers en wegrenners.
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Re: oostrozebeke
Post by Lichterveldenaere »
Doe daar nog maar een uur bij. Nu, als het weer meezit en de conditie meewil, zal ik proberen iets minder lang in de zaal en iets langer op de fiets te zitten.veeteeteetje wrote: De koning van den aprés was Lichterveldenaere die de zaal heeft helpen sluiten.![]()
Hij was welgeteld de klok rond in Oostrozebeke geweest.
- Max Power
- Mountainbiker
nu en dan ne flinke bodycheck kan geen kwaadcowboy peter wrote: Ik vermoed dat er nog enige progressie mogelijk is als ik langs de bomen rij ipv er tegen.
Het ziet het weer naar uit dat dit topic de langste wordt van het jaar. Al zeven bladen vol en het is nog 13 dagen.
Jullie affiche hangt nog altijd uit in het jeugdhuis en ik ben zeker van de partij. Vorig jaar genoten van deze heerlijke tocht en hiervoor mag je niet in je bed blijven liggen. (jaja, mijn woorden !! haha) Kan ik nu al een plaatsje reserveren aan de mtb.be-tafel want op mijn tempo zal er al geen plaats meer zijn als ik arriveer. haha
@ the crew : Kun je da afdalingske er dan niet instoppen voor degen die willen of is het echt gevaarlijk ???
Jullie affiche hangt nog altijd uit in het jeugdhuis en ik ben zeker van de partij. Vorig jaar genoten van deze heerlijke tocht en hiervoor mag je niet in je bed blijven liggen. (jaja, mijn woorden !! haha) Kan ik nu al een plaatsje reserveren aan de mtb.be-tafel want op mijn tempo zal er al geen plaats meer zijn als ik arriveer. haha
@ the crew : Kun je da afdalingske er dan niet instoppen voor degen die willen of is het echt gevaarlijk ???