www.vulkanbike.de maar de aanmelding is nog niet mogellijkStimpie wrote:Msn domme vraag maar waar precies kan ik mij inschrijven voor deze marathon???????????
vulkan eiffel marathon 2004
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- rallymaster
- Mountainbiker
Post by rallymaster »
Ik kan niet goed volgen maar als er hier mensen zijn die goedkoper een marathon kunnen inrichten zoals de vulkanbike begin er dan maar aan 
wablief ge krijgt daar het een en ander voor in de plaats!!!???
de halve marathon is 57 km, de volledige marathon is 101 km maar er wordt wel 2 keer de halve marathon gereden aangezien het parcours MAAR 57 km lang is en de 2de doortocht een 45 km over het zelfde traject word verreden vind ik het VEEL geld, ge krijgt nog niet eens een t-shirt want daar moet ge nog eens 5€ bij ophoesten!
als ge dan vergelijkt met de filip meirhaeghe daar krijgt ge waar voor uw geld: 15€,schitterend parcour van 100km/130km,achteraf een t-shirt!!
en ik weet zeker over wat ik spreek want ik heb vorig jaar beide gereden.
eigenlijk heb ik een afkeer van al die massa MTB toestanden want er zijn meer nadelen dan voordelen; drukte,file rijden op parcours en bovenop kost het veel te veel geld!
binnen 2 weken ga ik in wissant de wissantaise marathon rijden; 10€, geen drukte dat alles in een SCHITTERENDE streek!!!! mtb'en met aan uw rechterzijde oorlogsbunkers van '40/'45 en aan uw linkerzijde het zicht van de prachtige krijtrotsen van Engeland! wat moet je nog meer hebben!
de halve marathon is 57 km, de volledige marathon is 101 km maar er wordt wel 2 keer de halve marathon gereden aangezien het parcours MAAR 57 km lang is en de 2de doortocht een 45 km over het zelfde traject word verreden vind ik het VEEL geld, ge krijgt nog niet eens een t-shirt want daar moet ge nog eens 5€ bij ophoesten!
als ge dan vergelijkt met de filip meirhaeghe daar krijgt ge waar voor uw geld: 15€,schitterend parcour van 100km/130km,achteraf een t-shirt!!
eigenlijk heb ik een afkeer van al die massa MTB toestanden want er zijn meer nadelen dan voordelen; drukte,file rijden op parcours en bovenop kost het veel te veel geld!
binnen 2 weken ga ik in wissant de wissantaise marathon rijden; 10€, geen drukte dat alles in een SCHITTERENDE streek!!!! mtb'en met aan uw rechterzijde oorlogsbunkers van '40/'45 en aan uw linkerzijde het zicht van de prachtige krijtrotsen van Engeland! wat moet je nog meer hebben!
Ge kunt ook 15€ sparen en zo naar de Meirhaeghe gaan kunde biken zoveel ge wilt en voor 10€ koopt ge 5 van die t shirtsmetalgod wrote:wablief ge krijgt daar het een en ander voor in de plaats!!!???
Zo kunde bezig blijven hé, als het u teveel is thuis blijven