22-23/09/07 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

Ik kom ook... ma kheb da al gezegd denk ik :wink:
Kgaan starten van thuis :-D en dan de 60 Km :-)
Word fijn :-) Rond 1.30 u gaak in ingelmunster zijn :wink:

Grtz tobi :wink:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

tobi wrote:Ik kom ook... ma kheb da al gezegd denk ik :wink:
Kgaan starten van thuis :-D en dan de 60 Km :-)
Word fijn :-) Rond 1.30 u gaak in ingelmunster zijn :wink:

Grtz tobi :wink:
Dat zal van mij ook ongeveer rond dat uur zijn.
We zien elkaar wel zeker???

Kan achteraf wel niet te lang blijven hangen.
Moet om 19 u op een feestje zijn en op zondag staat er een zoveelste vlucht naar "la france" geprogrammeerd.
fotografke
Mountainbiker

Post by fotografke »

Zojuist even bij de Soentjes langs geweest en ik kan jullie vertellen dat ze er alles aan doen om ons een perfect weekend voor te schotelen. En het weerke hebben ze alleszins al mee (goed voor den après).
We zullen dit weekend met een meute Brigandsbikers aanwezig zijn in eigen gemeente. Velen onder ons zullen zaterdag én zondag aanwezig zijn!!

Succes mannen en afkomen allemaal!!

grt
Dominique (fotografke)
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

zanneis wrote:
the voltman wrote:Yeaaaaaaahhhhhhhhh eindelijk de start van het nieuwe seizoen, een heel belangrijk seizoen want dit jaar kan ik keizer worden, ik ben op zaterdag en zondag van de partij, zaterdag in de nammidag samen met mijnen jr. en de zondag komen mijn vrouwke en de kids mee om samen met moozemeiske en kelly een deel van het parcours af te wandelen, ze voorspellen trouwens prachtig weer.

Greetings the voltman
Start nieuwe seizoen ? [-X [-X
Is het voor een "echte" mountainbiker geen gans jaar mountainbikeseizoen ?? :drunk:
hopelijks houden die gasten waarvan t seizoen nu pas begint zich een beetje aan de 'mountainbike spirit' . Vrienden van de weg, heb respect, voor medebiker en de natuur
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

:bounce: :bounce: :bounce:
Kga der zijn morgen.
Tzal wel in alle vroegte zijn en om de toer in een haastje af te vlammen :drunk:
Bouwerke Ed
Mountainbiker

Post by Bouwerke Ed »

We laten Maldegem liggen voor Ingelmunster om deze later te kunnen vergelijken met Oostrozebeke :oops: ! Zondag wordt het dan Oudenaarde.
Drie Brugse Bikers (Peet, Jurg en Ed) mag je verwachten in de namiddag rond 13u30.

17November: Brugse Bossentocht Imes Classic.
Nieuwe winterlocatie: Veemarkt Sint-Michiels.
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

frawiwi wrote:
zanneis wrote:
the voltman wrote:Yeaaaaaaahhhhhhhhh eindelijk de start van het nieuwe seizoen, een heel belangrijk seizoen want dit jaar kan ik keizer worden, ik ben op zaterdag en zondag van de partij, zaterdag in de nammidag samen met mijnen jr. en de zondag komen mijn vrouwke en de kids mee om samen met moozemeiske en kelly een deel van het parcours af te wandelen, ze voorspellen trouwens prachtig weer.

Greetings the voltman
Start nieuwe seizoen ? [-X [-X
Is het voor een "echte" mountainbiker geen gans jaar mountainbikeseizoen ?? :drunk:
hopelijks houden die gasten waarvan t seizoen nu pas begint zich een beetje aan de 'mountainbike spirit' . Vrienden van de weg, heb respect, voor medebiker en de natuur
Boah ik denk da we der nu nog geen last gaan van hebben het wegseizoen loopt toch tot eind oktober zeker als ik me niet vergis.

Greetings the voltman
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

Bouwerke Ed wrote:We laten Maldegem liggen voor Ingelmunster om deze later te kunnen vergelijken met Oostrozebeke :oops: ! Zondag wordt het dan Oudenaarde.
Drie Brugse Bikers (Peet, Jurg en Ed) mag je verwachten in de namiddag rond 13u30.

17November: Brugse Bossentocht Imes Classic.
Nieuwe winterlocatie: Veemarkt Sint-Michiels.
Ewel jongens, 'k ga ik juist hetzelfde doen hé. :bounce:
En ... heb mijn nieuw Brugs Bikerspakske gekregen 4x XL en moet me er nog met een schoentrekker inwringen. :evil:
Tot dan.
modderbiker
Mountainbiker

Post by modderbiker »

Ik zal zondag zeker aanwezig zijn :bounce:
Tot morgen
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Ik kan nu morgen toch niet gaan :( Kreeg te horen dat we nog ergens naartoe moesten :roll: :roll:
Post Reply