Kgaan starten van thuis
Word fijn
Grtz tobi
Post by veeteeteetje »
Dat zal van mij ook ongeveer rond dat uur zijn.tobi wrote:Ik kom ook... ma kheb da al gezegd denk ik![]()
Kgaan starten van thuisen dan de 60 Km
![]()
Word fijnRond 1.30 u gaak in ingelmunster zijn
![]()
Grtz tobi
Post by fotografke »
hopelijks houden die gasten waarvan t seizoen nu pas begint zich een beetje aan de 'mountainbike spirit' . Vrienden van de weg, heb respect, voor medebiker en de natuurzanneis wrote:Start nieuwe seizoen ?the voltman wrote:Yeaaaaaaahhhhhhhhh eindelijk de start van het nieuwe seizoen, een heel belangrijk seizoen want dit jaar kan ik keizer worden, ik ben op zaterdag en zondag van de partij, zaterdag in de nammidag samen met mijnen jr. en de zondag komen mijn vrouwke en de kids mee om samen met moozemeiske en kelly een deel van het parcours af te wandelen, ze voorspellen trouwens prachtig weer.
Greetings the voltman![]()
![]()
Is het voor een "echte" mountainbiker geen gans jaar mountainbikeseizoen ??
Post by Bouwerke Ed »
Post by the voltman »
Boah ik denk da we der nu nog geen last gaan van hebben het wegseizoen loopt toch tot eind oktober zeker als ik me niet vergis.frawiwi wrote:hopelijks houden die gasten waarvan t seizoen nu pas begint zich een beetje aan de 'mountainbike spirit' . Vrienden van de weg, heb respect, voor medebiker en de natuurzanneis wrote:Start nieuwe seizoen ?the voltman wrote:Yeaaaaaaahhhhhhhhh eindelijk de start van het nieuwe seizoen, een heel belangrijk seizoen want dit jaar kan ik keizer worden, ik ben op zaterdag en zondag van de partij, zaterdag in de nammidag samen met mijnen jr. en de zondag komen mijn vrouwke en de kids mee om samen met moozemeiske en kelly een deel van het parcours af te wandelen, ze voorspellen trouwens prachtig weer.
Greetings the voltman![]()
![]()
Is het voor een "echte" mountainbiker geen gans jaar mountainbikeseizoen ??
Post by long fellow »
Ewel jongens, 'k ga ik juist hetzelfde doen hé.Bouwerke Ed wrote:We laten Maldegem liggen voor Ingelmunster om deze later te kunnen vergelijken met Oostrozebeke! Zondag wordt het dan Oudenaarde.
Drie Brugse Bikers (Peet, Jurg en Ed) mag je verwachten in de namiddag rond 13u30.