22-23/09 GP Roel Paulissen Winterslag Genk

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
sintesibrother
Mountainbiker

Post by sintesibrother »

K2-er wrote:Het was de eerste keer dat ik de Gp ging bekijken en heb ook enkele foto's gemaakt
Zeer mooie foto's.
Sta er zelf ook 2 keer op :lol:

grtz
Phoenix
Mountainbiker

Post by Phoenix »

Werd die steile afdaling eigenlijk door iedereen al fietsend genomen? Bij Funklasse? Bij de elite?
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

K2 er, zeer mooie foto s , ik probeer met deze foto s mijn clubgenoten warm te maken voor volgende editite =D>
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Ik heb er enkele te voet zien gaan, maar die verloren zodanig veel tijd daarmee...
Schone foto's ook. Kleine tip, gebruik je flits ook overdag, dan krijgt ge niet van die donkere oogkasten of zwarte gezichten.
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

bedankt voor de tips,
het was de eerste keer dat ik foto's maakte met dit toestel, dus er is nog heel veel marge voor verbetering, al heb ik me wel heel goed geamuseerd
@ sintesibrother,
als je de nummers van de twee foto's geeft waar je op staat, zal ik je ze opsturen in volledige resolutie.
alainvwbike
Mountainbiker

Post by alainvwbike »

Phoenix wrote:Werd die steile afdaling eigenlijk door iedereen al fietsend genomen? Bij Funklasse? Bij de elite?
Was gevaarlijker en moeilijker te voet dan met bike!
sintesibrother
Mountainbiker

Post by sintesibrother »

alainvwbike wrote:
Phoenix wrote:Werd die steile afdaling eigenlijk door iedereen al fietsend genomen? Bij Funklasse? Bij de elite?
Was gevaarlijker en moeilijker te voet dan met bike!
IK had het probleem dat ik die afdaling niet mocht verkennen van de organisatie, dus moest ik de wedstrijd starten bij de beloften zonder iets te weten hoe hij erbijlag of dergelijke.

Vind zelf dat ze er een groter drama van gemaakt hebben. Toen ik naar beneden reed was daar niks moeilijks aan. Alle ik vond dat toch.

En zoals 'alainvwbike' zegt het is gevaarlijker te voet dan met de bike, en dat is meestal voor iedere afdaling zo.
pédro
Mountainbiker

Post by pédro »

Weet er iemand waar de foto's staan van de funklasse?
redbiker
Mountainbiker

Post by redbiker »

@Pédro, nog eens proficiat met uw overwinning in de funklasse B! Duidelijk de sterkste van het pak, niks aan te doen! =D>

Ik begrijp trouwens nog altijd niet wat ge bedoelde met "Dit is mijn eerste wedstrijd in burger". Hebt ge daarvoor wedstrijden met de militairen ofzo meegereden? :roll: :-)

Zou ook graag wat foto's zien van de funklasse, want er waren toch wel degelijk heel wat fotografen in actie tijdens onze wedstrijd. Oa. in de steile afdaling, en ergens in de klim en lange afdaling van de terril.
The S-man
Mountainbiker

Post by The S-man »

Het parcours was mooi, maar khad het gevoel dat het niet zo moeilijk was als vorig jaar. Kvond trouwens ook dat die afdaling er gemakkelijk bijlag. Vorig jaar leek die veel moeilijker...

Voor de rest: zeer puike organisatie!!!! Enkel de startloop vond ik niet ideaal.
Post Reply