geen angst man gewoon meedoen ge gaat net als iedereen afzien, kou hebben,schrik hebbenVan Belle wrote:heb eigenlijk ook goesting om mee te doen.
het zou men eerste wedstrijd zijn
maar ik weet nu niet hoe hoog de gemiddeldes liggen
en al van deze dingen bij zo'n strand race
en andere zaken
(kben wel 15!!!)
THX Van Belle
STRANDRACE BLANKENBERGE op zondag 17 februari 2008
Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
Post by long fellow »
En toch staan jullie in hetzelfde kot....polman wrote:ze zijn gemist, 'k heb nummer 5020zaskar72 wrote:proficiat, ik zie je aan de start ( 1020)polman wrote:Heb nummer 1022
- long fellow
- Junior redactielid
Post by long fellow »
Zal morgen eens de laagwaterstanden bekijken en dan zal ik voorstel doen...Van Belle wrote:Ok kzie het helemaal zitten
nog toestemming vragen aan de ouders en als we dan vrij zijn
en dan schrijf ik me in (wel voor de korte afstand)
@ long fellow: wanneer is die verkenningstraining???
hahahaha ja en moeten wij ons dan verkleden in kiekes ?
ja trainingsrit organiseer da nog is hé
als ik ga rijden op het MTB parcour van BLOSO Herentals dan bel ik dag ervoor even naar daar en reserveer ik douche en bikewash voor 1,80 euro ge kunt er ni voor sukkelen zou dat ik Blankenberge ook niet kunnen?
als ik ga rijden op het MTB parcour van BLOSO Herentals dan bel ik dag ervoor even naar daar en reserveer ik douche en bikewash voor 1,80 euro ge kunt er ni voor sukkelen zou dat ik Blankenberge ook niet kunnen?
- long fellow
- Junior redactielid
Post by long fellow »
Zal proberen zo iets in elkaar te boxen. Maar 't is wel de bedoeling dat ik daar niet alleen sta te blinken hé.zaskar72 wrote:hahahaha ja en moeten wij ons dan verkleden in kiekes ?
- long fellow
- Junior redactielid
Post by long fellow »
Heb het eens doorgenomen, doch was vergeten dat ikzelf heel wat TT's heb af te rijden de volgende dagen.
De Haan- Vlamertinge-Amougies
Dus het zal voor volgende week zijn.
Willen de geïntresseerden eens zeggen of ze tijdens de week ook overdag kunnen. Dan zorg ik zeker dat we volgende week eens in het zand bijten.