er waren er al veel, vooral in het bosje bij de aankomst, maar het is wel een prachtig stukje en dan dat afdalingske opt laatse, sjiek
Frontbikers, al een proficiat aan het mooie parkoer
Post by biker steven »
Post by El Perro Diablo »
Post by Klimmerken »
Waarschijnlijk misreden want blauwe pijltjes zijn zeer duidelijk.El Perro Diablo wrote:Ik snap niet hoe jullie het parcours konden verkennen.
Vandaag 2 uur enkel in de auto om te plaatse wat hier en daar afgespannen stukken te zien, heeel erg veel verschillende kleuren en soorten pijltjes......= voor nix 4 uur auto gereden.
Post by El Perro Diablo »
Heb idd even die blauwe paultjes gevolgd, niet dat ik wist dat die iets met de wedstrijd te maken hadden.....maar toen die op een gegeven moment doodliepen aan zo'n houten sluis waar enkel wandelaars doorkonden ben ik huiswaarts gekeerd.Klimmerken wrote:Waarschijnlijk misreden want blauwe pijltjes zijn zeer duidelijk.El Perro Diablo wrote:Ik snap niet hoe jullie het parcours konden verkennen.
Vandaag 2 uur enkel in de auto om te plaatse wat hier en daar afgespannen stukken te zien, heeel erg veel verschillende kleuren en soorten pijltjes......= voor nix 4 uur auto gereden.
Nu je hebt alvast opnieuw kennis gemaakt met de West-vlaamse heuvels