finale Flanders-cup Heuvellandcross 15/09/07

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
biker steven
Mountainbiker

Post by biker steven »

Gisteren parkoer gaan verkennen
er waren er al veel, vooral in het bosje bij de aankomst, maar het is wel een prachtig stukje en dan dat afdalingske opt laatse, sjiek :lol:

Frontbikers, al een proficiat aan het mooie parkoer =D> =D>
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

Super parcours =D> . Alles is perfect te fietsen alleen de klim aan het begin v/d technische zone op de Rodeberg zal in koers wat moeilijkheden opleveren. Dit komt omdat de ondergrand er los zit en het wiel gemakkelijk doordraait. Qua steilte is het nochthans te doen. Na veel zoeken eindelijk goede spoor gevonden, dan kom ik voorbij het moeilijke stuk weer op losse ondergrand terecht. Na nog wat proberen nog een stuk verder, maar gans boven slip ik nog door. Moest ik meer tijd gehad hebben ging het mss wel lukken. Het IS te doen, ik zag gisteren een jongen van het Gaverzicht-team alles oprijden, zelfs op middenblad.
Het belooft een tofffe race te worden, aleen nog een keer ... jammer dat de FUN maar 1,25 h kan rijden.
Tot morgen.
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

maar 1.25 h #-o . kdenk dat et al genoeg pijn zal doen :lol:
Vlammer
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert, Colnago ARTE, Ridley Scorpion, Scott scale ltd

Post by Vlammer »

Hehe, hoe minder lang, hoe sneller we zullen rijden...

Das normaal alles op het middenblad omhoog, waar zou je hier naar het kleinste blad schakelen?
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

:evil: Ik snap niet hoe jullie het parcours konden verkennen.

Vandaag 2 uur enkel in de auto om te plaatse wat hier en daar afgespannen stukken te zien, heeel erg veel verschillende kleuren en soorten pijltjes......= voor nix 4 uur auto gereden. :evil:
Klimmerken
Mountainbiker

Post by Klimmerken »

El Perro Diablo wrote::evil: Ik snap niet hoe jullie het parcours konden verkennen.

Vandaag 2 uur enkel in de auto om te plaatse wat hier en daar afgespannen stukken te zien, heeel erg veel verschillende kleuren en soorten pijltjes......= voor nix 4 uur auto gereden. :evil:
Waarschijnlijk misreden want blauwe pijltjes zijn zeer duidelijk.
Nu je hebt alvast opnieuw kennis gemaakt met de West-vlaamse heuvels :lol:
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Klimmerken wrote:
El Perro Diablo wrote::evil: Ik snap niet hoe jullie het parcours konden verkennen.

Waarschijnlijk misreden want blauwe pijltjes zijn zeer duidelijk.
Nu je hebt alvast opnieuw kennis gemaakt met de West-vlaamse heuvels :lol:
Heb idd even die blauwe paultjes gevolgd, niet dat ik wist dat die iets met de wedstrijd te maken hadden.....maar toen die op een gegeven moment doodliepen aan zo'n houten sluis waar enkel wandelaars doorkonden ben ik huiswaarts gekeerd.
Tiles02
Mountainbiker

Post by Tiles02 »

die houten sluis mag maar vandaag verwijdert worden.....Komt allemaal de onze groene vrienden :-?
Vlammer
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert, Colnago ARTE, Ridley Scorpion, Scott scale ltd

Post by Vlammer »

Zolang die houtensluis vandaag weg is, zie ik geen probleem.

En het is mede onze groene vrienden dat we hier vandaag mogen rijden!

Geen groene vrienden = geen MTB padjes want dan staan er gebouwen...
Vlammer
Mountainbiker

Post by Vlammer »

Super wedstrijd!

Ze hebben er inderdaad wel een schoon parcours van gemaakt!
Post Reply