heb gezien bij mijn remblokjes dat ze schuin afslijten, vooraan op het remblokje zit nog meer remblok dan achteraan op het remblokje.
dit is aan het voorwiel aan de kant waar je de rem kan losmaken,
ik zie nergens iets waar je kan instellen dat het remblokje evenwijdig met de velg moet staan.
en is dit niet vreemd aangezien als je remt het remblokje zich toch vlak op de velg zet...
zou dit met vuil te maken hebben...
groeten
Remmen: Magura HS33
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Post by nothing 's impossible »
Als je de vijs van de remnok een beetje los zet en de vijs bovenaan wat meer dan kan je de blokken rechtzetten.
De reden????
Ik zou denken dat de blokken niet recht op de velg staan.
De reden????
Ik zou denken dat de blokken niet recht op de velg staan.
Ik denk eraan mijn fiets up-te-graden met HS33 remmen. Aangezien ik zelf graag pruts aan mijn fiets wil ik die remmen zelf installeren. Ik heb de installatiehandleiding eens doorgenomen en het lijkt doenbaar, al zijn er wel een aantal zaken die mij momenteel nog niet 100% duidelijk zijn. Hierbij mijn vraag dus:
Wie heeft er al zelf HS33 2005 geïnstalleerd? Hebben jullie soms praktische tips die niet in de handleiding staan?
Wie heeft er al zelf HS33 2005 geïnstalleerd? Hebben jullie soms praktische tips die niet in de handleiding staan?
-
Magura
- Mountainbiker
- Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand
Bewijs van betrouwbaarheid!!!profi wrote:Heeft er al iemand de nieuwe magura hs 33 jaar 2005 in bezit of gezien.
Ik rij nog altijd met het model voor de hs 33 , namelijk de race line.
Wil maar niet verslijten , mischien verkopen voor een prijsje en nieuwe kopen. :D
Ik heb de Magura's 2005 al gezien. Persoonlijk vind ik ze NIET geslaagd (maar da's ieder z'n smaak veronderstel ik). Prijs: € 195 bij de meeste fietsenwinkels (misschien als je zoekt wel goedkoper?)