Bike-discount is snel, vijf werkdagen is geen uitzondering.
Wel nog een vraagje ivm Van Ecyk: doen die mannen ook wintersolden op kleding? Loont het dus de moeite om een paar dringende aankopen nog een weekje uit te stellen of niet?
Van Eyck Shop Aalst
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- ToM5
- Mountainbiker
5 werkdagen????Dzjowie wrote:Bike-discount is snel, vijf werkdagen is geen uitzondering.
Wel nog een vraagje ivm Van Ecyk: doen die mannen ook wintersolden op kleding? Loont het dus de moeite om een paar dringende aankopen nog een weekje uit te stellen of niet?
- Cannonneke
- Mountainbiker
Post by Cannonneke »
Ja, ik denk wel dat ze wintersolden doen, je moet anders maar eens bellen héDzjowie wrote:Bike-discount is snel, vijf werkdagen is geen uitzondering.
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
ik heb nu dus ook mijn gerief, besteld de 17e, geleverd de 23e... blijkbaar waren ze al van de 18e op de baan, maar zaten ze in de staking van de taxipost in wetteren....ToM5 wrote: 5 werkdagen????ik zit hier al 2weken te w8en op mijne polar en andere onderdelen, ze zijn de 15e vertrokken maar waar zitten ze nu??????