Ook de 48km afgelegd. Mooi parcour, goed bepijld. En de bevoorrading was uitgebreid.
Inderdaad, ook veel gezien zonder helm.
juist den imker had zijn deur vergeten sluiten in de laatste km's.
Was zeer goed georganiseerd!
2 juni 2007 zat. vtt lotenhulle (aalter)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- cyclonerick
- Mountainbiker
Post by cyclonerick »
lang geleden dat ik nog eens een vtt gereden heb, maar dankzij Lotenhulle heb ik weer veel goeste om erin te vliegen. Ondanks het feit dat ik vorig jaar wekelijks op stukken van het parcours gereden heb, zijn er bij deze VTT altijd wel een aantal nieuwe of privéstukken die de moeite waard zijn.
De bevoorrading was goed, afspuitstand dik in orde en de yoghurtjes hebben gesmaakt. Het venijn van het parcours zat hem in de staart. Op de laatste strook (strook 1) heb ik nog een serieus stukje afgezien.
De bevoorrading was goed, afspuitstand dik in orde en de yoghurtjes hebben gesmaakt. Het venijn van het parcours zat hem in de staart. Op de laatste strook (strook 1) heb ik nog een serieus stukje afgezien.
-
C a s r a n
- Mountainbiker
Post by C a s r a n »
Ik heb ook nog eens mijn mtb van stal gehaald (sorry, wegrenner in wegseizoen
) om deze tocht in eigen dorp en streek te rijden. Echt genoten. Gemiddeld 27.5, dus je ziet het: een snel parcours. Lekker warm ook... ik rijd eigenlijk liever met de mtb 's zomers dan het ploeteren 's winters. 
- lok 36000
- Mountainbiker
Veel kilometers (maar oordeelkundig) malen en behendigheid dat helpt ook al veel. Maar je schrijft zelf eerst dat je tevreden bent met uw 21.2.... Is die tevredenheid dan niet het voornaamste?oedieboy wrote:@ casran 27.5 gem!! Freak - sh*t. Ik ben al blij met mijn 21.2 gem... Hoe doen jullie dat toch? Zo'n gemiddelden halen...
Dacht het ook,als je je maar amuseert en er plezier aan hebt!!lok 36000 wrote:Veel kilometers (maar oordeelkundig) malen en behendigheid dat helpt ook al veel. Maar je schrijft zelf eerst dat je tevreden bent met uw 21.2.... Is die tevredenheid dan niet het voornaamste?oedieboy wrote:@ casran 27.5 gem!! Freak - sh*t. Ik ben al blij met mijn 21.2 gem... Hoe doen jullie dat toch? Zo'n gemiddelden halen...
Mits een beetje conditie is dit haalbaar op een afstand van minder dan 50km.
Wat ik minder haalbaar vind zijn sommige tijden die ik zie bij chrono's: 52km in 1h28 (33 avs).
Ok, veel hangt af van de staat van hat parcours, maar toch het blijft mtb en geen baanracen. Alles boven de 30 avs over dergelijke afstanden vind ik

Wat ik minder haalbaar vind zijn sommige tijden die ik zie bij chrono's: 52km in 1h28 (33 avs).
Ok, veel hangt af van de staat van hat parcours, maar toch het blijft mtb en geen baanracen. Alles boven de 30 avs over dergelijke afstanden vind ik
- cyclonerick
- Mountainbiker
Post by cyclonerick »
Oedieboy, word jij ook wel eens 'Oedelem' genoemd?oedieboy wrote:Tuurlijk zijn we daarover tevreden, al wil een mens altijd meer en meer é. Toch doe ik mijn hoedje af voor zo'n gemiddelden en kijk ik
toe
Dan denk ik dat iets minder pintjes al zou helpen om het gemiddelde omhoog te krijgen!
Nee serieus, degene met zo'n gemiddelden zijn ook degenen die 3x per week gaan rijden. Doe dat zelf ook eens een maand of 4 en ge zult zien dat de gemiddeldes de hoogte zullen invliegen!
-
C a s r a n
- Mountainbiker
Post by C a s r a n »
oedieboy wrote:Zalige tocht, één van de beste tot nu toe!
Volgend jaar doe ik terug mee, dat is zekers!
@ casran 27.5 gem!! Freak - sh*t. Ik ben al blij met mijn 21.2 gem... Hoe doen jullie dat toch? Zo'n gemiddelden halen...
Mja, beetje doorrijden en vooral een snel parcours dat niet te technisch is (op technische stukken kan ik niet echt goed uit de voeten
Vandaag waren er bepaalde stukken waar je stevig de wind voelde: soms in het voordeel, soms in het nadeel.
En ik zat de laatste 3 weken slechts maximaal aan 3x op de fiets per week... maar ik teer de laatste jaren wel op een basis die je meedraagt.