Het eerste stuk aan de poort ligt er 'sompig' bij. Op sommige plaatsen zakte ik tot 10cm weg in de modder. Rijden is er onmogelijk want de modder hangt met kilo's aan je fiets.
Het technische stuk is doenbaar maar ook veel oneffenheden en modder. Vlot het parcourke rijden is echt lastig en dus niet plezant.
De aanloop naar de 3 jumps is een ramp, je kan geen snelheid halen door de modder. Ook de grond voor de vertikale wand is te drassig om door te rijden.
De bruggen en ramps liggen dan wel goed. De steile stukken van de ramps zijn heel hard dus geen probleem.
De kleine afdaling met kombocht en jump is herschapen in een zwembad. Aan de kombocht is het water een kleine 40cm diep
Ik vrees dat het dit jaar pas berijdbaar gaat worden als het een weekje droog wordt of als het gaat vriezen. Maar het zal wel goed komen.
Ik had wel verwacht dat het bikepark wat meer aangekleed ging worden. De stukken grond tussen de hindernissen liggen er echt slecht bij. Hopelijk gaat het stad er toch nog wat dagen werk in steken om alles wat toonbaarder te maken...
En ze mogen beginnen met een nieuwe toegangspoort