11/03/07 Rekkem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Organisatie: na wegvallen in de voorbereiding van Keybiker en Key met Belletje, zetten we de traditie verder met een verniewde grotere ploeg keybones.Edward wrote:nixkey,
Ip vworrand merci vo d'organizasie e!
en wok aan de anderde key-bones...
Grtz
Parcour ligt er over het algemeen goed bij. We zijn geen modderduivels, daarom vorig weekend reeds beslist om de natte stroken eruit te laten:LAR en boer jules. Kort stuk begin kraaiveld ligt zwaar, preshoekbos mogelijk aangepast, wordt zaterdag beslist. Onze regel:basis lus moet onder alle omstandigheden voor iedereen te doen zijn, maar toch echt mountainbike! bijkomende lussen vrij te kiezen met elk hun eigen karakter voor de meer ervaren mountainbiker.
- The Exe-cutioner
- Mountainbiker
Post by The Exe-cutioner »
Je zult mij zeker moeten motiveren om vooral die 8km langs de Leie te doen, ik zie die echt nie zitten....flandrien wrote:exe-cutioner en de flandrien zullen er ook proberen te zijn. Eens onze krachten bundelen om de 80 km te verteren.Wss zal ik mijn fietsmaatje grondig moeten motiveren om deze afstand af te leggen, maar is ook grondig afhankelijk van het weer op die dag. Wij, althans, gaan er toch voor.
De Leie, here we come!!
Ik vraag me dus nog steeds af of dat één stuk is op onverharde grond, dus gras of dergelijke?
lus leie is maar 7,7km: 500m in bosje, 3,5km op gras linkeroever, rest op asfalt.The Exe-cutioner wrote:Je zult mij zeker moeten motiveren om vooral die 8km langs de Leie te doen, ik zie die echt nie zitten....flandrien wrote:exe-cutioner en de flandrien zullen er ook proberen te zijn. Eens onze krachten bundelen om de 80 km te verteren.Wss zal ik mijn fietsmaatje grondig moeten motiveren om deze afstand af te leggen, maar is ook grondig afhankelijk van het weer op die dag. Wij, althans, gaan er toch voor.
De Leie, here we come!!
Ik vraag me dus nog steeds af of dat één stuk is op onverharde grond, dus gras of dergelijke?
Laat deze lus liggen, als je dat niet ziet zitten daar zijn lussen voor, je hebt zelf de keuze! niet de mooiste lus, enkel voor doorduwers.
mijn favoriete lussen:1) moeskroen, 2)Frankrijk, 3)Lauwe, dan pas Leie. aan jullie de keuze.
voor iemand met zo'n allure en posture kan dit voor jou toch zeker geen probleem zijn. Jij, zo'n machtmens!!The Exe-cutioner wrote:Je zult mij zeker moeten motiveren om vooral die 8km langs de Leie te doen, ik zie die echt nie zitten....flandrien wrote:exe-cutioner en de flandrien zullen er ook proberen te zijn. Eens onze krachten bundelen om de 80 km te verteren.Wss zal ik mijn fietsmaatje grondig moeten motiveren om deze afstand af te leggen, maar is ook grondig afhankelijk van het weer op die dag. Wij, althans, gaan er toch voor.
De Leie, here we come!!
De langste strook van de leie is inderdaad op gras. En zuigen die boel. ZWAAR voor de kitten, maar voor d'echte doorduwers nen droom. Der komt geen ende aan...The Exe-cutioner wrote:Je zult mij zeker moeten motiveren om vooral die 8km langs de Leie te doen, ik zie die echt nie zitten....flandrien wrote:exe-cutioner en de flandrien zullen er ook proberen te zijn. Eens onze krachten bundelen om de 80 km te verteren.Wss zal ik mijn fietsmaatje grondig moeten motiveren om deze afstand af te leggen, maar is ook grondig afhankelijk van het weer op die dag. Wij, althans, gaan er toch voor.
De Leie, here we come!!
Grtz
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
nog altijd geen antwoord gehad of we al dan niet het parcours op gps kunnen uploaden voor de rit...