hij moet zich gewoon op de baan bezig houden en ni op ons terreinmtb arno wrote:wat is daar dan zo raar aan??Riding Butcher wrote:Nico Eeckhout
Hebben jullie al rare dingen tegegekomen tijdens het biken?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Riding Butcher
- Mountainbiker
Post by Riding Butcher »
-
Handige Harry
- Mountainbiker
Na maandan van racen over een overvolle Antwerpse Meir zijn er toch slachtoffers gevallen, een vrouw gegrepen tussen de remgrepen van m'n koersstuur
Natuurlijk gestopt en verontschuldigingen aangeboden. Haar reactie: 'Go away, I don't want that the police see you'
Donderdag nog voor de zoveelste maal voorrang van links genomen met de fiets, kwam er van rechts plots ne combi, mijne maat kon nimeer stoppen en die voorbij, ik es vriendelijk gelachen naar die police
Donderdag nog voor de zoveelste maal voorrang van links genomen met de fiets, kwam er van rechts plots ne combi, mijne maat kon nimeer stoppen en die voorbij, ik es vriendelijk gelachen naar die police
- Rikske
- Mountainbiker
- Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
Euh, maanden racen over de Antwerpse Meir, voor de zoveelste maal voorrang van links genomen,...viperke wrote:Na maandan van racen over een overvolle Antwerpse Meir zijn er toch slachtoffers gevallen, een vrouw gegrepen tussen de remgrepen van m'n koersstuurNatuurlijk gestopt en verontschuldigingen aangeboden. Haar reactie: 'Go away, I don't want that the police see you'
![]()
Ik hoop dat je ermee aan het zwansen bent (anders zegt dit veel over jezelf, zo'n gedrag en er dan nog fier op zijn ook
Helemaal mijn gedacht Rikske, 't is net dit soort toestanden waardoor alle fietsers scheef bekeken worden. Zo'n attitude vind ik ook echt niet kunnen.Rikske wrote:Euh, maanden racen over de Antwerpse Meir, voor de zoveelste maal voorrang van links genomen,...viperke wrote:Na maandan van racen over een overvolle Antwerpse Meir zijn er toch slachtoffers gevallen, een vrouw gegrepen tussen de remgrepen van m'n koersstuurNatuurlijk gestopt en verontschuldigingen aangeboden. Haar reactie: 'Go away, I don't want that the police see you'
![]()
Donderdag nog voor de zoveelste maal voorrang van links genomen met de fiets, kwam er van rechts plots ne combi, mijne maat kon nimeer stoppen en die voorbij, ik es vriendelijk gelachen naar die police![]()
Ik hoop dat je ermee aan het zwansen bent (anders zegt dit veel over jezelf, zo'n gedrag en er dan nog fier op zijn ook).