Daar toegekomen hebben we ons forumtreintje op de rails gezet en aan een voor iedereen aanvaardbaar tempo het eerste deel van de toer afgelegd.
We kregen daar al enkele zeer leuke off-road stroken(waar sommige nieuwkomers toch ne keer een bommeke moeten smijten hé
De eerste van de 3 prima bevoorradingen waren van prima kwaliteit en daar wist ik al van :energie opslaan en daarna goed doseren,want het zal nog lastig worden.
Wat later Traxer nog moeten achterlaten met een afgebroken pat(jammer hé voor nen diesel gelijk gij en ik,dat ge de volledige toer niet kon doen).Nog wat samen gebleven(alhoewel op veel plaatsen het al een uitgerokken rekkertje was
Vanaf daar begon the Fast het gashendeltje open te draaien;wat Hanzi en ik moeilijk konden laten gebeuren
Op het speelpleintje nog een verbeten duel uitgevochten met Hanzi ;waar er al publiek stond te kijken.
Zeeer goeie afspuitplaats
Ne ZEEER dikke proficiat aan den parcoursbouwer
Nen dikke proficiat trouwens aan de hele groep inrichters om dit te verwezenlijken voor jullie eerste inrichting.
Volgend jaar zeker weer op de afspraak(en voor wie het te lastig was een beetje trainen hé