Je moet er maar eens naast zitten????????GT wrote:Ok, belachelijke vergelijking nummer #######.
En die "belachelijke" vergelijking, dat gaat voor alles op he
ge hebt altijd voor en tegenstanders en de standpunten verschillen altijd
Als ik mij niet vergis zijn loszittende kinderen verboden in de wagen, ik heb ook 2 klein mannen en die zal je NOOIT het varken zien uithangen in de wagen, of het moet zijn dat ze dit vastgegordeld in de autostoel of maxi-cosi doen, maar dat zal dan wel héél beperkt zijn.lucc wrote:Willen we dan ineens ook kinderen maar verbieden in de wagen ??
Hoeveel zie je niet dat moeders of vaders meer bezig zijn met hun kroost inde wagen te kalmeren ( zien ze meestal nog achterom tijdens het rijden)of het er van op de heupen krijgen.
Voor een goed begrip, ik trek nu wel van leer maar enkel omdat het alleen de rokers zijn die worden aangepakt.
Nog zo iets, heroineverslaafden zouden hun vervangmiddel gratis kunnen krijgen ( de sukkelaars) rokers moeten hun ontwenmiddelen ook zelf betalen , en vermits iedereen het toch als een verslaving aanziet waarom dan weer twee maten en twee gewichten
Rikske wrote:Als ik mij niet vergis zijn loszittende kinderen verboden in de wagen, ik heb ook 2 klein mannen en die zal je NOOIT het varken zien uithangen in de wagen, of het moet zijn dat ze dit vastgegordeld in de autostoel of maxi-cosi doen, maar dat zal dan wel héél beperkt zijn.lucc wrote:Willen we dan ineens ook kinderen maar verbieden in de wagen ??
Hoeveel zie je niet dat moeders of vaders meer bezig zijn met hun kroost inde wagen te kalmeren ( zien ze meestal nog achterom tijdens het rijden)of het er van op de heupen krijgen.
Voor een goed begrip, ik trek nu wel van leer maar enkel omdat het alleen de rokers zijn die worden aangepakt.
Nog zo iets, heroineverslaafden zouden hun vervangmiddel gratis kunnen krijgen ( de sukkelaars) rokers moeten hun ontwenmiddelen ook zelf betalen , en vermits iedereen het toch als een verslaving aanziet waarom dan weer twee maten en twee gewichten
Dus hier gaat jouw vergelijking eigenlijk niet op, vermits er hiertegen immers een wet is (dat sommige mensen het dan toch nog doen is natuurlijk hun zaak, hetzelfde voor mensen die toch nog gsm'en in de wagen).
En over die heroïne verslaafden hun spuiten, daar heb je gelijk dat er 2 maten en gewichten zijn. Naar mijn mening moesten zowel rokers als heroïne verslaafden zelf opdraaien voor hun ontwenning. Want anders kan iemand met overgewicht ook de samenleving laten opdraaien voor zijn liposuctie en maagring, niet dus.
By the way, hoe schandalig is het dat heroïne verslaafden hun ontwenningsspuiten krijgen, terwijl mensen met pakweg hepatitis C (zoals een familie lid van mij) volledig zelf moeten opdraaien voor hun peperdure inspuitingen.
Maar kom, we zijn hier redelijk off-topic aan het gaan.
Post by Guest »
Post by pctunner01 »
Post by cowboy peter »