21/01/2007 Wevelgem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

THE BEAST wrote:yep,

ja als ik ier al die reacties lees, kan ik niet veel meer toevoegen

dus aan de organisatie =D> =D> =D> =D>

zoals ieder jaar I'L BE BACK

gr

THE BEAST
Ah Beastie , ge leeft ook nog !?
We hebben u nie gezien ?
Ge zijt toch niet op afzondering :P ?

Groeten Moonie
putje
Mountainbiker

Wevelgem Mtb

Post by putje »

Wevelgem = Lastig (vooral door de vele regen van de afgelopen dagen !)
Prachtig parcours !!! zou het best eens tijdens de zomer willen rijden ! :wink:
Volgens mij is dit de bijna perfecte toertocht (van de regio) Uitpijling en Bevoorrading zijn uitstekend !

Foto's : http://www.kortrijkse-mountainbikers.be ... .01.07.htm
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

,j
Last edited by cowboy peter on Mon 22 Jan 2007 21:49, edited 1 time in total.
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

zondagmorgen, een strak briesje en een zonnetje. perfect weer om te biken. Samen met filiberke de tocht gereden op een onderhoudend tempo. Begon goed met wa slingeren door de bosjes aan de op- en afritten van de autostrade, wel jammer van het tragere verkeer voor ons. er volgden nog enkele zijsprongetjes door de aanplantingen, waarbij de geplaatste brugskes niet altijd evengoed geplaatst waren. Na deze intro richting rekkem en zijn kasseibeklimming. Hier zaten enkele passages die ik nog kende van in rekkem eerder dit jaar. Aan de LAR, tot groot plezier van Filiberke nog ne keer half tegen de grond gegaan. Na de bevoorrading richting aalbeke- rollegem met wa vals plat en nen echten platten band vooraan. In tegenstelling tot Blackie wel mijn bommeke kunnen gebruiken ( na ± 5 minuten zoeken, oe werkt da hier). en nen nieuwe binnenband. Den talud naast den A17, lag wel heel glibberig in het begin, en op het einde moest ik dan toch voor de eerste keer van de fiets voor het kleine beklimmingske naast de brug. Is nochtans wel te doen, denk ik. In het bosje langs de Ring, met die diepe geul, werden we opgehouden door enkele acrobaten, die maar niet konden beslissen of ze nu wel of niet zouden gaan liggen. Hierdoor waren we ook genoodzaakt om met 1 voet aan de grond het moeilijkste deel te passeren. Hierna zakten we weer af richting leie en de 2de bevoorrading die net als de eerste rijkelijk voorzien was van spijs en drank. In de afdaling die hierop volgde mocht wel een signalisatie geplaatst worden aan de hoeve waar een buis, half verstopt in de modder voor gevaarlije toestanden kon zorgen. Na nog een stukje Leie gingen we nu langs het nieuw aangelegde bos waar de grond goe zoog aan de banden. Hier zag je verschillende mannen hun laatste pijlen verschieten. Het tweede gedeelte van de aanplantingen mochten we overslaan, de organisatie had just beslist dat er geen doorkomen meer aan was. de laatste km's waren dan een beetje uitbollen naar de aankomst.
Mooie tocht, hier en daar wa modderig, maar altijd goed berijdbaar, mits wa stuurcorrecties. Naar mijn gevoel en als ik de commentaren lees van Klerken en Kluisbergen, heb ik waarschijnlijk de mooiste van de drie gereden, waarvoor dank.
Na de aankomst nog enen gedronken met Hanzi, filiberke, Furious en Superfanneke en dan naar huis.
Volgende week Jabbeke en Zwevegem of WK
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

wanneer komen de fotokes online?
malfieboy
Mountainbiker

Post by malfieboy »

Ik ben 's morgens vroeg samen met een collega vertrokken voor de kleinste afstand (collega had nog nooit TT gedaan, dus twas nie nodig om hem al onmiddellijk een degout van MTB te doen krijgen. Aan de start eerst nog Rock Rider begroet en dan vertrokken voor wat uiteindelijk een zeeeer mooie tocht was (al was het maar de kleinste tocht). Heel wat mooie, maar soms lastige stroken, die gezien het vroege startuur nog goed berijdbaar waren.
Na afloop nog ne lekkere hotdog verzwolgen en dan met het fietske naar huis, wat het totaal uiteindelijk toch nog op een kleine 40km bracht voor die dag.

Greetz
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Voila se...
verslagsken online op www.valcke-vanraes.be :wink:

zoals gewoonlijk met gdb, gpx, ngi file en profiel in html... :wink:
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

Prachtig tochtje genoten van begin tot eind.

greetings the voltman
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Rock Rider wrote:Voila se...
verslagsken online op www.valcke-vanraes.be :wink:

zoals gewoonlijk met gdb, gpx, ngi file en profiel in html... :wink:
Een mooi verslagske =D> =D> =D>
Deureterter
Mountainbiker

Post by Deureterter »

Merci aan de 712 deelnemers. Graag zien we jullie terug op 1 september 2007 voor de derde editie van Wevelgem-Kemmel-Wevelgem. Die editie wordt dit jaar samen met het Fuerza-team georganiseerd.

Wat de foto's betreft. Mijne computer is naar de vaantjes, ondertussen al nen nieuwen gaan kopen maar door dit euvel zullen de foto's pas in de loop van volgende week op de site verschijnen, sorry.
Post Reply