En ze klappen van droog were en geen wind.
"nachtrit" Diksmuide 8 december
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Lucky22
- Mountainbiker
- Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)
Allee, nog 2 keer slapen en het is van patat
Ga met de mtb van mijn madam komen om haar nieuwe remmen eens uit te proberen.
Ik denk dat het forumtreintje er voorlopig zo uit ziet (vul maar aan als ik enkelen vergeten ben)
1) Lucky22
2) Katrien20
3) Jocca
4) SuPaFLY
5) Iceman321
6) Traxer?
7) Filiberke
?
P.S. bovenstaande volgorde is absoluut geen reflexie van de volgorde waarin we rijden : ik bengel meestal achteraan
Ik denk dat het forumtreintje er voorlopig zo uit ziet (vul maar aan als ik enkelen vergeten ben)
1) Lucky22
2) Katrien20
3) Jocca
4) SuPaFLY
5) Iceman321
6) Traxer?
7) Filiberke
P.S. bovenstaande volgorde is absoluut geen reflexie van de volgorde waarin we rijden : ik bengel meestal achteraan
-
Lucky22
- Mountainbiker
- Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)
Nog vergeten te melden : zal in mountainbike.be outfit komen en zal mijn kaartje aanhebben. Is er een forumhoekje voorzien?Lucky22 wrote:Allee, nog 2 keer slapen en het is van patat![]()
1) Lucky22
2) Katrien20
3) Jocca
4) SuPaFLY
5) Iceman321
6) Traxer?
7) Filiberke
?
- Beer van Beerst
- Mountainbiker
Lucky22,Lucky22 wrote:Nog vergeten te melden : zal in mountainbike.be outfit komen en zal mijn kaartje aanhebben. Is er een forumhoekje voorzien?Lucky22 wrote:Allee, nog 2 keer slapen en het is van patat![]()
1) Lucky22
2) Katrien20
3) Jocca
4) SuPaFLY
5) Iceman321
6) Traxer?
7) Filiberke
?
Waarom komt je madam de remmekes zelf niet eens testen!? Dat zou echt leuk zijn!!!
Ik zal me wel moeten opsplitsen tussen het forum en de anderen die ik uitgenodigd heb (een 10-tal). Ofwel fietsen we allemaal samen he?
@organisatie : is er een forumhoekje voorzien?????????