volgens mappy is het vlugst via duistland en dan tsjechië volledig dwarsen (rond praag vliegen) en zo rij je vlak tot dat dorpke waar we moeten starten en ik niet kan uitspreken
je kan enkel op de bewaakte parking staan als je ervoor betaald hoor. Ik heb het alvast gedaan (kost een peulschil).
@ pacer, anders eens contant opnemen met de org. om een plaats te reserveren op die parking é (ik dacht dat het 15 euro was of zo - als het al zoveel is)
Als ze dat beroven goed doen, dan kan dat maar ene keer gebeuren hé
Dat verkrachten daarintegen...
Wij gaan waarschijnlijk via Tsjechie, is idd het snelste blijkbaar.
Ik zou vrijdag nacht in ene keer willen rijden, dan kan ik zaterdag en zondag nog wat rusten en van de omgeving (en hopelijk zon) genieten!
Bestaat er in Duitsland zoiets als F1 in Frankrijk?
Jep F1 heb je ook in Duitsland, maar niet zo dik bezaaid, dacht hier ook aan.
Mijn tent gaat ook mee, en ben aan het kijken om rond dresden te blijven maffen zaterdagavond. Zijn wel wat mooie campings.
S nachts raadden ze me toch af (heb collega die nu in estland werkt en door polen is gereden) om door Polen te rijden, zijn daar nogal roekeloos en de banen zijn niet super.
Via Tsjechie moet je wel tol betalen, maar is idd wel sneller dankzij snelweg.
Nog even verder struinen.
Qua verkrachten mogen de masseuses wel hun ding doen.
Zou goe meevallen, weet ik sebiet. Heb zaterdagavond deet in Dresden met ex-collega en die is me wat op weg aan het zetten qua route. Idd toch beter om via Tsjechie te gaan. Dus qua tol zou het niet veel zijn hoor.
In Polen zeker Slotys voorzien, blijkbaar nog geen euro?
En aan de grens durven ze nogal de macho uit te hangen blijkbaar.
Nu toch uit verschillende bronnen vernomen dat de wegen vrij slecht zijn in die streek.
ik heb een groot reservewiel mee en zo een bus van die opblaasbare mouse waar je nog een gans stuk mee verder kan ... dus laat die erbarmelijke wegen maar komen (in west-vlaanderen zijn we trouwens ook wel wat gewoon hoor )
fiets zit haast terug in elkaar, morgen efkes gaan testen (klein mini mini mini tochtje gaan doen) dan nog de laatste inkopen gaan doen en platte rust (want mijn bil doet nog steeds pijn )
Ga toch solo, maar vind ik helemaal ni erg, kan ik eigen tempo rijden.
Da klassement is toch niet voor mij hé.
Hm heb ook reservewiel, maar ik ga toch via Tsjechie en dan is het toch maar een zeer beperkt aantal km in Polen hé.
Check in is vanaf 12u zeker de zondag? Heb aan organisator gevraagd of we iet van papieren/bewijzen nodig hebben, niks speciaals, hebben de teams misschien iets thuis gekregen?
Enfin we zien wel.
Moest er iemand plaast hebben voor mijn reservewielen, would be great, al kunnen ze mee in de camion zeggen ze, veel mannen slapen toch in hotels dus meer ruimte voor de kamplui...
Bwo, ik was dit weekend nog in Wroclaw en de wegen daar zijn nu ni zo super, maar om echt uw banden kappot te rijden denk ik niet dat ge schrik moet hebben.
Het rijgedrag daarintegen is wel wat minder! Die gaan echt tegen 120 op een baantje waar ge 70 moogt nen 10tonner voorbij, en dit liefts op een helling in den bocht
Bankautomaat geeft meestal wel de beste wisselkoers voor zlotys... wij hebben er alvast nog over.
Mijn vriendin heeft hottelletjes geboekt langsheen het traject en die zaten toch al goed vol. Er blijken dus nog meer mensen mee te reizen als ondersteuning.
Nu nog hopen op mooi weer!!!
Voor maandag geven ze alvast regen