Welke MTB schoenen heb jij?
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- De_sprinter
- Mountainbiker
Post by De_sprinter »
IK heb daarjuist dezelfde gekochtroel63 wrote:Rijdt zelf met Shimano SH-M075.
Ben er heel tevreden over! Prijs kwaliteit!
- Bikefan
- Mountainbiker
- Location: Nu een carbon Trek met tubelessbanden, dit is top!!
Tevreden of heel tevreden? Ik heb ze mij ook gekocht met Nortwave Thermolite kousen (of iets dergelijks), en dat ging heel goed. Toch had ik gisteravond (bij 11 of 12°) aan het einde van mij 40km rit toch weer een begin van koude voeten.Rattaplan wrote:Rijdt enkel MTB in de winter en heb toch regelmatig last van koude voeten. Heb me daarom een paar Northwave - Celsius aangeschaft. Niet de goedkoopste maar ben er wel tevreden van.
't Was in elk geval veel beter dan mijn spd-ers van Shimano waarmee ik in de zomer rijdt.
Voor mij blijven koude voeten dus toch een probleemke. En mijn Sealkinz kousen kon ik met geen mogelijkheid in die schoenen proppen.
Nog harder trappen zeker?
- G-m@n.
- Mountainbiker
ik heb ze ook van vandaag, degelijke schoenen ja, komt niks doorBikefan wrote:Tevreden of heel tevreden? Ik heb ze mij ook gekocht met Nortwave Thermolite kousen (of iets dergelijks), en dat ging heel goed. Toch had ik gisteravond (bij 11 of 12°) aan het einde van mij 40km rit toch weer een begin van koude voeten.Rattaplan wrote:Rijdt enkel MTB in de winter en heb toch regelmatig last van koude voeten. Heb me daarom een paar Northwave - Celsius aangeschaft. Niet de goedkoopste maar ben er wel tevreden van.
![]()
't Was in elk geval veel beter dan mijn spd-ers van Shimano waarmee ik in de zomer rijdt.
Voor mij blijven koude voeten dus toch een probleemke. En mijn Sealkinz kousen kon ik met geen mogelijkheid in die schoenen proppen.
Nog harder trappen zeker?