ZEWIETIES BIKE EVENT '06 29-30/04

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
oppersquadra
Mountainbiker

Post by oppersquadra »

...
Last edited by oppersquadra on Sat 17 Nov 2007 17:44, edited 1 time in total.
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

De patersberg off-road is waarschijnlijk het stukje dat ze vorig jaar in de tt van on 2 wheels downhill
hebben afgereden en zo niet wordt dit waarschijnlijk een zeer zware brok om naar boven te kruipen,denk ik?
muddy_
Mountainbiker

Post by muddy_ »

zijn der hier nog die vanuit gent vertrekken voor de chrono?
fvermander
Mountainbiker

Post by fvermander »

andy de smet wrote:ze zullen moeten goed zijn om het karl vaneeckhoutte-team te kloppen in de city-teamrace
we kunnen altijd eens proberen he :bounce:
Feysie
Mountainbiker

Post by Feysie »

kristof bruyneel wrote:er is bij de heren 400€/150€/75€/13X15€
en bij de dames 100€/50€/25€
OK, je mag die 400 lappen al aan de kant leggen voor ijsboerken en mezelf. :lol: :P
We komen maar met z'n tweeën omdat we er zo toch iets aan verdienen. :-?
Nu nog de aanhangfiets van mijn kleinen loskoppelen van mijn zadelpen.
Jammer dat er geen prijs is voor het team met de meest waardeloze bikes, dat klassement zouden we zeker winnen!
Fuerzabert
Mountainbiker

Post by Fuerzabert »

Deze namiddag eens een stuk van de tocht gereden. Ingepikt vanaf de brug over de Schelde te Ruien en zo de pijltjes gevolgd tot ik opnieuw de Schelde over moest.
Goed voor 40 km parcours en ik kan je alvast vertellen:

- de beklimming van de Patersberg offroad is zeker te doen MAAR op sommige plaatsen is het zeer smal en je rijdt tussen twee prikkeldraden. Opgepast dus!

- De aanloop naar de Koppenberg leek me heel veel asfalt terwil er toch andere alternatieven zijn in de streek.

- Na de Koppenberg rijd je opnieuw een stuk langs de Schelde en word je op het onverhard gedeelte gestuurd (volgens de pijl toch). Ben daar dan ook aan begonnen maar na een tijdje toch op het asfalt ernaast gaan ridjen, want zo'n 5 km ploeteren terwijl je op 2 meter naast jou een autostrade van asfalt hebt, leek me niet echt logisch... Wie van de chronorijders zal hier eerlijk zijn? :roll:

- Persoonlijk was ik toch wat ontgoocheld in het parcours maar ik zal hoogstwaarschijnlijk ook wel ergens gemist hebben want de Kwaremont is er bij mij niet aan te pas gekomen. :^o

- Sommige pijlen waren echt wel dubbelzinnig en wezen naar verschillende kanten. Een checkup zal zeker nodig zijn.

Toch mag je mij zondag verwachten om de 100 km te rijden. Chrono wordt het hoogstwaarschijnlijk niet aangezien je voor een pak euro's minder toch dezelfde tocht kan rijden en de mannen van de macht en de grote ploate hier toch met de meeste eer zullen gaan lopen...

Bij leven en welzijn, tot zondag!
kristof bruyneel
Mountainbiker

Post by kristof bruyneel »

inderdaad dubbelcheck komt er nogmaals aangezien er al veel pijlen weg zijn en of gedraaid.

de strook na koppenberg is ingebouwd als recuperatie zone (is natuurlijk minst mooi)
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

Fuerzabert wrote:
Toch mag je mij zondag verwachten om de 100 km te rijden. Chrono wordt het hoogstwaarschijnlijk niet aangezien je voor een pak euro's minder toch dezelfde tocht kan rijden en de mannen van de macht en de grote ploate hier toch met de meeste eer zullen gaan lopen...

Bij leven en welzijn, tot zondag!
Ikzelf heb de andere km's gereden aan 'mijn' kant van de schelde. Daar zijn de pijlen wel goed. Wel ook relatief veel asfalt, maar blijft leuk een chrono rijden in je achtertuin.
Zeer mooi stuk door bovelobos.
Fuerzabert
Mountainbiker

Post by Fuerzabert »

Zeg meneer AJ Kwak misschien kunnen we de chrono verdelen onder ons? Jij tot aan de Schelde en ik de andere kant van het water... :lol:
Fredrik
Mountainbiker

Post by Fredrik »

Kristof,

Welke hellingen van de 100 km zitten er niet in het parcours van de 75 km.
En waar is de splitsing van de 75 km ingebouwd t.o.v. de 100 km.

Met dank
Post Reply