Het lag nogal modderig en daarmee heb ik ook proberen rekening te houden.
Ik heb een parcours. Tot nu toe lijkt het niet een lange omloop te worden, maar dat maakt het nie minder leuk.
Het parcours zal door het gemiddelde onder ons gereden worden in 10 min. De snelsten zullen er wellicht 8 min van maken. Niet lang dus.
Met deze gegevens bereken ik dus een 12-tal ronden. Ongeveer anderhalf uur dus.
Alles zit er echter wel in! Technisch veeleisend parcours met kort en steile ups en downs, veel bochten, veel single-tracks en toch enkele brede, snellere stroken waar inhalen mogelijk is. Toch zijn deze stroken kort, dus inhalen zal snel moeten gebeuren.
De plassen die er nu staan, kunnen er ook staan op de dag van de wedstrijd. Om dit te vermijden, ben ik van plan de plassen door te steken en grond aan te vullen daar waar er putten zijn.
Ik ga me zeker bezighouden met aanleg en onderhoud van het parcrous.
Als er in de komende weken/maanden mensen me daarbij willen helpen, mag dat altijd. Er zal later wel afgesproken worden
Voor het publiek zal het in ieder geval ook leuk worden. Alles zit dicht op elkaar waardoor je op meerdere plaatsen de renners minstens tweemaal ziet voorbij komen in één ronde.
Dit is dus voorlopig het parcours. De kans is groot dat dit ook hét parcours wordt als het voor iedereen doenbaar wilt blijven en het een relatief droog parcours blijft ook bij slecht weer. Foto's en video volgen...
De site is binnenkort af!!! Van dan af zal alles daarop te zien zijn. Ook een apart forum zal gewijd worden aan het kampioenschap. Tot dan blijft alles via deze weg meegedeeld.
Greetz,
Julien.
PS: blijf elkaar aanporren om mee te rijden...