Boek Filip Meirhaeghe

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

iemand een iddee of ze ze in torhout nog hebben.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Vandaag de mijne via de post binnengekregen. besteld via www.proxis.be
zal nog wel even blijven liggen, want ik ben eerst nog een ander boek aan het lezen :P
Johnny de Wit
Mountainbiker

Post by Johnny de Wit »

A d r i wrote:Vandaag de mijne via de post binnengekregen. besteld via www.proxis.be
zal nog wel even blijven liggen, want ik ben eerst nog een ander boek aan het lezen :P
[-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o
Wat is dat nu??? Niks belangrijker dan Positief lezen van Popeye!!!! Weg met dat andere boek, dat moet maar wachten!!!!
Girlpower
Mountainbiker

Post by Girlpower »

pr023473 wrote:
Girlpower wrote:
Gf biker wrote:
Allee hebben ze zelfs geen foto van het boek?? #-o :-?

Dat komt misschien omdat ze overal uitverkocht zijn :-D
Ik ben gisteren eerst naar de Standaard in Diest gereden waar ze uitverkocht waren #-o , daarna naar Hasselt gecrost om daar GELUKKIG [-o< het allerlaatste exemplaar te vinden :-) Ik ben beginnen lezen en om drie uur 's nachts dan toch maar gestopt in de helft van het boek omdat ik er vandaag vroeg uit moest voor de tt in Overpelt.
Ik vind het dus ook een heel goed boek hè =D> :lol:

Dat zal aan mij gelegen hebben, ik ben vrijdag de laatste twee gaan kopen in diest.
Sorry :oops:
Damn you :evil:

neen grapje hoor :wink: desnoods was ik naar Filip zelf gereden als ik er geen meer vond zunne want ik MOEST en ZOU er toch één hebben :-D
veel leesplezier met je boekjes :wink:
Guest

Post by Guest »

U kennende zult ge het wel al bijna uit hebben :wink:
Girlpower
Mountainbiker

Post by Girlpower »

maurice wrote:U kennende zult ge het wel al bijna uit hebben :wink:
HOE ??? Gij kent mij al of wa !! :lol: :wink:

Uit : toch bijna ja :bounce:

Moet ik niet komen helpen op de stand van de expo-beurs:
al wie daar een boek van Filip koopt krijgt van mij ne kus erbij :lol: haha;
misschien toch maar niet want ziet dat er niemand gene meer wilt kopen dan :oops: :oops: :oops:
touchdownbiker
Mountainbiker

wielen verdwenen

Post by touchdownbiker »

Zondag heeft iedereen behalve ikzelf kunnen genieten van schoon weer en een mtbtocht. Ik niet, simpel omdat ze de zaterdagnacht hier thuis bij mij achteraan onder het afdak mijne MTB hebben komen demonteren voor de wielen. :evil: :evil: :evil: :evil: Die daders zijn wel moeten gaan lopen en zo heb ik nog mijn achterwiel kunnen recupereren.Als ge ergens iets moest vinden over een te koop aangeboden mavic wiel (gewoon crosslands) metaalkleurig (geen zwarte) zou ik het ten zeerste op prijs stellen om iets te horen, misschien is dat het mijne wel.
rode lantaarn
Mountainbiker

Post by rode lantaarn »

Heb het boek volledig uitgelezen. Heel goed boek al wordt er soms wel wat van de hak op de tak gesprongen (zeker in het begin). Het valt mij op dat hij een enorm trainingsbeest was (en wellicht ook is). Opmerkelijk toch dat hij soms niet presteerde op wedstrijden omdat hij overtraind was en toch bleef hij maar verder trainen. Ik had soms zo het gevoel van dat die trainingsprogramma's wel echt van het goede teveel waren. Maar respect want je moet het maar doen om jezelf telkens weer zo af te matten.
Heb ondertussen zelf al zo'n training willen toepassen en het is ongelooflijk hoe sterk je jezelf uitput.
Mijn respect voor Filip is er alleen maar op toegenomen.
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

:wink: Heb vandaag ook mijn boek toegekregen .
Straks voor den eerste keer in mijn leven nekeer lezen sé.
De langste was denk ik suske en wiske #-o

:wink: Ziet er al goed uit in ieder geval ,vooral de voorpagina.
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Girlpower wrote: Moet ik niet komen helpen op de stand van de expo-beurs:
al wie daar een boek van Filip koopt krijgt van mij ne kus erbij :lol:
ik heb het boek al, kan ik dan gewoon zo eens langskomen? :lol:

btw: wie er nog 1 zoekt, ik was daarnet bij Sportbikes in Wetteren en Filip was daar, kwam een doos boeken afzetten, dus daar zullen er nu nog te koop zijn.
Post Reply