4/9/2005 - Oostende beachrace - Finale Flanders Cup
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Superkrisser
- Mountainbiker
Post by Superkrisser »
Jammer dat al die kritiek zo grof wordt geformuleerd... Ik was er ook bij en heb me enorm goed geamuseerd. Er waren inderdaad enkele zaken die beter kunnen maar dat zal volgend jaar wel in orde worden gebracht zeker? Wat ook niet hielp, was dat de mensen van de bond pas 20 min voor de start ter plaatse waren... op het moment dat de beachbikers aan 't opwarmen waren natuurlijk. De aanloopstrook was inderdaad erg kort, maar denk je echt dat een aanloopstrook zoals in De Panne veiliger is? Daar wordt wind tegen gestart, zodat minder goeie bikers de beteren in 't wiel kunnen volgen en zo massaal valpartijen veroorzaken. Dan liever kort na de start een eerste hindernis, zodat het pak al direct opgedeeld is. Volgend jaar kom ik zeker terug!
[quote="Superkrisser"] maar denk je echt dat een aanloopstrook zoals in De Panne veiliger is? Daar wordt wind tegen gestart, zodat minder goeie bikers de beteren in 't wiel kunnen volgen en zo massaal valpartijen veroorzaken. [quote]
niet waar, das gewoon afhankelijk van de wind, er is al wind mee gestart ook ...
en de beteren daar hebben altijd mogelijkheid om op te schuiven, hier was dat helemaal niet het geval, de vogels die er door graakten waren al lang gaan vliegen voor wie niet helemaal vooran heeft kunnen starten...
niet waar, das gewoon afhankelijk van de wind, er is al wind mee gestart ook ...
en de beteren daar hebben altijd mogelijkheid om op te schuiven, hier was dat helemaal niet het geval, de vogels die er door graakten waren al lang gaan vliegen voor wie niet helemaal vooran heeft kunnen starten...
Over die zogenaamde trechter in het begin: We kunnen wel sakkeren dat we daar 4 minuten hebben moeten staan wachten ... maar tegen een gemiddelde van 35.3 km/uur zoals dat van Bjorn Rondelez valt niet op te boksen. Wat maken die 4 minuten dan?
Hetgeen ik hier boven gezegd heb, is niet 100% mijn mening, maar ik probeer het ook op die manier te bekijken.
Oei, snel op OK klikken, want ik voel de subjectiviteit het weer overnemen van de objectiviteit...met alle gevolgen vandien.
Hetgeen ik hier boven gezegd heb, is niet 100% mijn mening, maar ik probeer het ook op die manier te bekijken.
Oei, snel op OK klikken, want ik voel de subjectiviteit het weer overnemen van de objectiviteit...met alle gevolgen vandien.
- jonathan
- Mountainbiker
- Location: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700
bwa ik heb daar niet zoveel problemen mee hoor met die trechter , want voor sommigen is dat een ideale recuperatie na de felle start ...
een goede les voor mij , nu weet ik da je van in de start er moet in
vliegen
in houffalize was dat net hetzelfde , door dat er waren die twijfelden bij de afdalingen was dat ook opgestopt en moesten we ook blijven wachten hoor ,
is wedstrijd é
een goede les voor mij , nu weet ik da je van in de start er moet in
vliegen
in houffalize was dat net hetzelfde , door dat er waren die twijfelden bij de afdalingen was dat ook opgestopt en moesten we ook blijven wachten hoor ,
is wedstrijd é
[quote="GT"]Over die zogenaamde trechter in het begin: We kunnen wel sakkeren dat we daar 4 minuten hebben moeten staan wachten ... maar tegen een gemiddelde van 35.3 km/uur zoals dat van Bjorn Rondelez valt niet op te boksen. Wat maken die 4 minuten dan?
quote]
ja maar dan das dan enkel tov hem...en die 4 minuten maken iets verder in de uitslag al gauw 40 plaatsen verschil hé...
quote]
ja maar dan das dan enkel tov hem...en die 4 minuten maken iets verder in de uitslag al gauw 40 plaatsen verschil hé...
-
El Grande
- Mountainbiker
Dat zijn idd heel mooie foto's. Hansje hebben ze ook weer mooi op foto gezetJVMTB wrote:Prachtige foto's op
http://www.dedephoto.com/photogallery/M ... index.html