omstreken gent

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Galibier2646
Mountainbiker

Post by Galibier2646 »

beethoven wrote:Kies iets van dag en bij weekdag liefst na 18u
op zaterdag of zondag ben je best dat je voor vrijdag afspreekt. Dan wil ik wel eens een andere weg kiezen om te gaan biken. ER is inderdaad nog zo veel wegels waar het fijn is (kleine stukjes techn stukken) heel amusant om doen. Maar jullie kiezen dan wel wat je wil doen.

Woensdag +/- 18u , start aan Blaarmeersen ?
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Voor mij is woensdag 18u aan de blaarmeersen zeker goed. Welke ingang? Stel voor de bus halte van het huis van de sport. Dat zou iedereen vinden. Mij is het gelijk met hoeveel we starten daar als je maar 2.30u uittrekt voor het ritje. We spreken daar dan af in groep wat we willen doen. Wie mee wil is zeker welkom. Rudy VdE.
Galibier2646
Mountainbiker

Post by Galibier2646 »

beethoven wrote:Voor mij is woensdag 18u aan de blaarmeersen zeker goed. Welke ingang? Stel voor de bus halte van het huis van de sport. Dat zou iedereen vinden. Mij is het gelijk met hoeveel we starten daar als je maar 2.30u uittrekt voor het ritje. We spreken daar dan af in groep wat we willen doen. Wie mee wil is zeker welkom. Rudy VdE.
Ik zal er zijn !

Tot woensdag
Galibier2646
Mountainbiker

Post by Galibier2646 »

Ik ga daar morgen toch niet gans alleen staan hé ? :-?
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Nee je zal er zeker niet alleen staan.
'k Denk dat we weer met 4 zullen zijn, maar het mogen er wel nog meer zijn. Ik kijk zeker uit naar die rit. Rudy VdE.
herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

Misschien dat ik ook afkom,maar ik kan maar vertrekken vanaf 17.15 h vanuit Oudenaarde.Dus had ik graag geweten of je richting Merelbeke-brug(schelde) trekt dan kan ik jullie tegemoet rijden zoniet geen probleem ,dan past het wel voor een andere keer.Zou rond 18.15H aan de brug zijn.Veel plezier alleszins. :P
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Als het zo zit zou ik wel wachten maar dan moet ik zeker zijn dat je komt.
Ik laat je men GSMnr wel welke ik gebruik bij het biken. Anders staat die de hele dag rood en op het werk kan ik dit missen. Zo kan je me verwittigen dat je komt. Zou toch liefst hebben dat je aan de Watersportbaan dan afkomt. Merelbeke heeft vele bruggen?
Dat is dan zeker. Op een 30.min later komt het wel niet. We praten dan wel een beetje als kennis making want David zal toch wel iets willen mededelen en rond vragen denk ik. Groetjes, Rudy VdE.
herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

Goed dat je wil wachten.Ik zal zou vlug mogelijk biken.Tot morgen dan aan de watersportbaan!Heb wel je gsm.nr. nog niet in het geval dat er iets ernstigs tussen komt.
Galibier2646
Mountainbiker

Post by Galibier2646 »

Hi ,

Ik zal er ook zijn rond 18u15.

Tot vanavond
dipdup
Mountainbiker

Post by dipdup »

hey, sorry he beethoven enzo, ma ik kon er vandaag niet zijn, had wel gewild, maar imoest werken tot 9 uur deze avond. maja keb vandaag men ontslag ingediend, dus ben terug vrij tot 8 augustus, dan start men nieuwe job.
anders deze zaterdag eens rijden (tenzij dat ik naar walibi ga voor zus haar verjaardag) ik laat nog iets weten.. en desnoods zondag of eens s'avonds. let me know.

alle groeten van mij (david) =D>
Post Reply